امروز ۱۳ روز بعد از ای یو ای بود و جواب ازمایشم منفی بود
دیگه لازمه شیاف ها رو ادامه بدم یا قطع کنم ۷ تا دونه دیگه دارم
پرسش (1400/01/05):
دارو بعد از ای یو ای 😭😭😭😭😭😭
602
25
1400/01/05
سوال کننده
0
1400/01/05
نسترن ..
سلام عزیزم
0
1400/01/05
نسترن ..
بنظرم تا پریود نشدی ادامه بده
0
1400/01/05
نسترن ..
من چهارده ای یو ای پریودشدم
0
1400/01/05
سوال کننده
گفتم حالا که منفی هست قطع کنم تا حداقل پریود بشم
0
1400/01/05
نسترن ..
منکه شیافم میزاشتم و سر وقت پریود شدم
0
1400/01/05
سوال کننده
واقعا؟
یعنی استفاده هم بکنم به موقع پری میاد ؟
من فک کردم مانع پریود میشه
یعنی استفاده هم بکنم به موقع پری میاد ؟
من فک کردم مانع پریود میشه
0
1400/01/05
💜 فاطیما 💜
منم امروز ۱۲ روز از آی یو آیم میگذره
برای یکشنبه آزمایش نوشته برام
برای یکشنبه آزمایش نوشته برام
0
1400/01/05
💜 فاطیما 💜
هیچ علائمی هم ندارم
فقط بعضی وقت ها فقط و فقط یکم حس پریود دارم
فقط بعضی وقت ها فقط و فقط یکم حس پریود دارم
0
1400/01/05
💜 فاطیما 💜
من بدون قرص پریود نمیشم قبلا دوفاستون میخوردم الان هیچی
ماه قبل پنجم پریود شدم این ماه میبایست ۲ یا ۳ میشدم که چون آی یو آی کردم گفت قرص نخور فقط شیاف بزار
الان من کلا گیج شدم😰
ماه قبل پنجم پریود شدم این ماه میبایست ۲ یا ۳ میشدم که چون آی یو آی کردم گفت قرص نخور فقط شیاف بزار
الان من کلا گیج شدم😰
0
1400/01/05
سوال کننده
شیاف خودش پروژسترون هست مثل دفاستون
0
1400/01/05
سوال کننده
منم حس پریود دارم
1
1400/01/05
💜 فاطیما 💜
یعنی باعث پریود میشه؟؟
0
1400/01/05
💜 فاطیما 💜
اووف خدایا
روزها هم نمیگذره از سردرگمی در بیام
روزها هم نمیگذره از سردرگمی در بیام
0
1400/01/05
azin 🧚♀️
آزمایش دادین یا بی بی زدین؟
به نظرم زود رفتین به من که گفتن روز ۱۵ آی یو آی برو آزمایش
به نظرم زود رفتین به من که گفتن روز ۱۵ آی یو آی برو آزمایش
0
1400/01/05
سوال کننده
آزمایش دادم روز ۲۰ اسفند ساعت ۸ شب آمپول اچ سی جی زدم
روز ۲۱ اسفند ساعت ۶ عصر ای یو ای شدم
و ۲۲ اسفند که ۳۶ ساعت بعد از آمپول میشد طبیعی اقدام کردم
امروز آزمایش دادم
روز ۲۱ اسفند ساعت ۶ عصر ای یو ای شدم
و ۲۲ اسفند که ۳۶ ساعت بعد از آمپول میشد طبیعی اقدام کردم
امروز آزمایش دادم
0
1400/01/05
سوال کننده
نه جلوگیری میکنه از سقط
0
1400/01/06
پزشک اوما
سلام اگر منفی بوده که قطع کنین
0
1400/02/12
arezoo 🌹
سلام دوست عزیز شما با ای یو ای باردار شدین؟؟
0
1400/02/12
حیدر کوچلو 😊😊
اه الهه مگه تو آزمایشت مثبت نشد دختر
1
1400/02/12
سوال کننده
نه عزیزم ماه بعدش بدون دارو باردار شدم
0
1400/02/12
سوال کننده
چرا عزیزم این تاپیک برا یه ماه پیش بوده 😆😆😆😆
0
1400/02/13
arezoo 🌹
ممنون گلم
0
1400/02/13
سوال کننده
خواهش میکنم انشالله شما هم همین ماه جواب بگیری
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




