بارداری ی روز خوبی ی روز بعد
اگه با استرسو نگرانی قراره از اتفاقی ک بیفته جلوگیری کنیم تا همش استرس بگیریم
عزیزم نگران نباش من کلا حالت تهوع نداشتم .طبیعیه
منم روزایه اول حالت تهوع داشتم اماالان نه
هیچ علائمی ندارم انگار باردارنیستم😑
دمیترون میخورم یبوست وحشتناک میگیرم
هرچند دمیترون هم فایده ی زیادی ندا ه برام
دکتر ب من ویتامینب ۶ داد براتهوع
ولی من ندارم یوقتایی چی بشه ی اوق بزنم
ویتامین ب ۶ باعث تهوع نمیشه برات؟منم برم بگیرم از امشب بخورم
راستش من نخوردم ولی اوایلش به دکترم گفتم که حالت تهوع دارم این قرصو داد...حتی قبلش که حالم خراب بود رفتم دکتر عمومی خیلی حالت تهوع داشتم داخل سرمم ۳ تا امپول ب ۶ زدش گفت براتهوعت هستش
سلام نگران نباشید حالت تهوع در بارداری نوسان دارد و بالا و پایین میشود
سلام عزیزم خوبی؟ شما حالت تهوعت قطع شده بود برگشت باز؟
الان منم حالت تهوعم قطع شده خیلی نگرانم
اره عزیزم باز حالت تهوع گرفتم شدیدترم شد الانم حالت تهوع دادرم