بچه ها علاعم تیروئید کم چیه ؟؟؟
1
1400/01/05
فاطمه ح
منم تیروییدم کم کار بود ولی علائمی نداشتم
1
1400/01/05
سوال کننده
الان هم که هفته ۷ باردای هستی داری رفتی براش دکتر؟؟؟
0
1400/01/05
فاطمه ح
من ۷ ماه پیش ک باردار بودم متوجه شدم که کم کاری دارم البته کم بودش قرص مصرف کردم ولی متاسفانه سقط کردم ولی قرصو ادامه دادم تا بهمن ماه ازمایش دادم ک اوکی شده بود
0
1400/01/05
فاطمه ح
الان قرص مصرف نمیکنم اما بعد تعطیلات باید باز ازمایش بدم ببینم درچ حاله
0
1400/01/05
فاطمه ح
تیرویید شما چنده؟
0
1400/01/05
پریا 🤱🧿
من شنیدم چاقی
0
1400/01/05
سوال کننده
یعنی تیروئیدت باعث سقط شد؟؟؟
0
1400/01/05
فاطمه ح
ولی من لاغر هستم
0
1400/01/05
فاطمه ح
نه
0
1400/01/05
فاطمه ح
بی احتیاطی خودم بودش
0
1400/01/05
پریا 🤱🧿
کم کاره پر کار ؟
0
1400/01/05
سوال کننده
اها اخه شنیدم که باعث سقط میشه
0
1400/01/05
فاطمه ح
برامن کم کار بود ولی لاغر بودم از دکتر پرسیدم گفتم همه میگن کم کار چاق میشن گفت ن اصلا ربطی نداره
0
1400/01/05
سوال کننده
اگه کم کار باشا چاق میشی ولی اگه پر کار باشه لاغر میشی
0
1400/01/05
فاطمه ح
نه
0
1400/01/05
فاطمه ح
شماازمایش دادی؟
0
1400/01/05
سوال کننده
اره من الان تقریبا دو هفته اس که رژیم پسر زایی گرفتم بچه اولمم هست حالا که رفتم آزمایش پیش از بارداری دادم میگه تیرویید کم کار دارم
0
1400/01/05
فاطمه ح
چنده خب تیروییدت؟
0
1400/01/05
سوال کننده
نمیدونم اخه بهم نگف ماما
0
1400/01/05
فاطمه ح
Tshتو ازمایش میشه تیرویید تو ازمایشت نگاه کن نوشته
1
1400/01/05
الهه ...
ریزش مو
خشکی مو
افسردگی
کاهش میل جنسی
بهم ریختن عادت ماهانه که علایم تیرویید کم کار
من خودم خیلی ریزش مو داشتم
خشکی مو
افسردگی
کاهش میل جنسی
بهم ریختن عادت ماهانه که علایم تیرویید کم کار
من خودم خیلی ریزش مو داشتم
0
1400/01/05
پریا 🤱🧿
آره منم اینجوری میدونستم
0
1400/01/05
پریا 🤱🧿
دقیق هر دو رعایت کنین
0
1400/01/05
پریا 🤱🧿
فک کنم باید سه ماه تو رژیم باشی
0
1400/01/05
فاطمه ح
اره
0
1400/01/05
سوال کننده
۶.۲۸
0
1400/01/05
فاطمه ح
برا پسر باید تو هروعده خیارشورو گوجه مصرف کنی روزی دو عدد سیب هم مرد بخوره یدونه هم زن
0
1400/01/05
فاطمه ح
خب برا من ۴ بودش...قرص بهت داده؟
0
1400/01/05
سوال کننده
نرفتم پیش متخصص
0
1400/01/05
فاطمه ح
برامن همون دکتر زنان بهم دادش
0
1400/01/05
فاطمه ح
روزی ۱ عدد
0
1400/01/05
سوال کننده
همون ماما؟؟؟
0
1400/01/05
فاطمه ح
اره
0
1400/01/05
سوال کننده
والا به من فقط گفت برو پیش متخصص داخلی انگار خودش هیچی حالیش نبود
0
1400/01/05
فاطمه ح
ولی قرصش منو اذیت میکرد من یه روز کامل میخوردم یه روز نصفه
0
1400/01/05
سوال کننده
چرا اذیت میشدی؟؟؟
2
1400/01/05
فاطمه ح
اگ میخوای بری باید متخصص غدد بری ن داخلی چون تیرویید مخصوص ب غدد هست
1
1400/01/05
فاطمه ح
سردرد میگرفتم میکشت منو سردرد تا ب دکترم گفتم گفت اینجوری مصرف کن
1
1400/01/05
سوال کننده
اره اینو میدونم ولی انگار ماما با متخصص داخلی یه قول قراریا باهم دارن که مشتری براش بفرسته برا همین
0
1400/01/05
فاطمه ح
خخخ پس ی جا دیگ برو
0
1400/01/05
سوال کننده
نمیدونم کجا برم😓
0
1400/01/05
فاطمه ح
کدوم شهری
0
1400/01/05
سوال کننده
شهر تیران
0
1400/01/05
فاطمه ح
کجا میشه
0
1400/01/05
سوال کننده
استان اصفهان شهر تیران و کرون
0
1400/01/05
فاطمه ح
اهان
0
1400/01/05
فاطمه ح
از چندنفر پرس و جو کن دکتر مطمئن پیداکن
0
1400/01/05
فاطمه ح
چون دکتر خیلی شرطه
0
1400/01/05
سوال کننده
نمیدونم والا😣
0
1400/01/05
فاطمه ح
انشالله ک همه چی ب خوبی پیش میره نگران نباش زیاد فکرتم بهش نده
0
1400/01/05
فاطمه ح
منم گفتن تیروییددارم همش بفکرش بودم ک کی خوب میشه
0
1400/01/05
فاطمه ح
راستی یه ازمایش هستش اگ اونو بدی مشخص میشه که تیروییدت دوره ای هستش یااینک تااخر باید دارو مصرف کنیخ
0
1400/01/05
سوال کننده
چه آزمایشی؟
0
1400/01/05
فاطمه ح
خداروشکر من ازمایشو دادم گفت که منفی هستش فقط چند دوره باید دارو مصرف کنی ...
0
1400/01/05
فاطمه ح
بزار تو ازمایشم ببینم بهت بگم
0
1400/01/05
سوال کننده
خوب من الان می خوام برم یا آزمایش تیروئید جداگانه بدم و ببینم که الان چند عدد تیروئید چنین آزمایش و تقریباً یک ماه پیش دادم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم منم قبل بارداری رژیم پسر از دکترم گرفته بودم ولی دست و پا شکسته رعایت کردیم،چون نخوردن کلسیمم خودش برا بدن مضره،من شیر و خرما و پسته و گردو و بادوم و دارچین و کنجد و عسل میریختم مخلوط کن میخوردیم،دیگه خالی مصرف نمیکردیم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من هم تیروئیدم کم کاره هم تنبلی دارم
0
1400/01/05
فاطمه ح
خب برو ازمایشگاه بگو که ازمایش تیرویید میخوام بدم باازمایش Atoانتی تی پی او
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
قبلا ریزش مو داشتم از وقتی تحت نظر دکتر غدد هستم ریزشم برطرف شد
0
1400/01/05
سوال کننده
خوب بعد تیروئید رو شما درمان کردید و باردار شدید یا اصلاً گوشی بهش ندادید
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نه گلم تیروئیدمو دکتر غدد با قرص اورد زیر 3 بعد ماه دوم باردارشدم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
دوز قرصمو بالا برد ک بیاد زیر 3
0
1400/01/05
فاطمه ح
اره باید زیر ۲.۵ باشه
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خداروشکر تا الانم مشکلی پیش نیومده
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تازه تیروئید من از نوع هاشیموتو هست
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تا اخر عمرم باید قرص بخورم
0
1400/01/05
سوال کننده
آهان خوب اسم قرصتونو که مصرف کردین چی بود ؟؟؟؟بعد عدد تیروئید تونم قبل مصرف دارو چند بود؟؟؟؟
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
لووتیروکسین هست برای من دوز 100 رو داده بود شاید برای شما کمتر باشه دوزش،من فک کنم 6 بود قبل بارداریم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تا یکماه دوزش بالا برد تنظیم شد
0
1400/01/05
سوال کننده
اهان خب من عدد تیرویدم ۶.۲۸ هست
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
با قرص خیلی زود تنظیم میشه
2
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
فقط حتما تحت نظر دکتر غدد باش
0
1400/01/05
سوال کننده
بعد فقط همین قرص لووتیروکسین مصرف کردین؟؟؟؟
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره گلم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من برا تنبلی تخمدانم هیچی استفاده نکردم چون کم کاری تیروئید باعثش شده بود
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
برای تنبلی فقط ورزش و پیاده روی میکردم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه میتونی روزی 40دیقه تو خونه پیاده روی تندم داشته باش
1
1400/01/05
سوال کننده
خوب حالا که شما گفتین که عدد تیروئید تون ۶ بوده خوب از منم همونه منم همین قرص لووتیروکسین رو بگیرم حتماً خوب میشم دیگه همون دوز ۱۰۰ بگیرم
1
1400/01/05
سوال کننده
اهان مرسی راهنماییتون😘😘
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
شاید دکتر دوز 50بخواد بهت بده،من چون قبل از بارداری ام قرص میخوردم ولی تعدادش کمتر بود،شما ک قرص نخوردین 6شده احتمالا دوز کمتر میده
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خواهش میکنم عزیزم😙😙😙
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من تا پنجشنبه یدونه قرص کامل میخوردم جمعه هارو نمیخوردم 6شده بودم،برای اینکه دوزشو بیشتر کنه جمعه هارم گف نصف قرص شروع کنم بخورم،تو بارداری باز عددش بیشتر شد جمعه هارو 2تا کامل گف بخورم بقیه روزام یدونه
0
1400/01/05
سوال کننده
یعنی از اول هفته تا آخر هفته کلا یه دونه قرص میخوردی؟؟؟
0
1400/01/05
سوال کننده
الان شما باردار هستین چند هفتتونه و دیگه نرمال شده عدد تییرویدتون؟؟؟
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
از یه ورق قرص روزی یدونه از قرصاش میخوردم
0
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره گلم باردارم هفته ی 27 هستم،تیروئیدمم ماهی یبار ازمایش میدم نرماله
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
بنظرم اصلا سرخود استفاده نکن قرص رو،تحت نظر باش حتما خیلی مهمه
1
1400/01/05
سوال کننده
از همون لحظه ای که شروع کردین قرص رو مصرف کنین چقد زمان برد تا نرمال بشه و شما اقدام به بارداری کنید؟؟؟
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من چند ساله ک تیروئیدم کم کاره،همیشه قرص مصرف میکردم،ولی چون برای بارداری باید عددش زیر 3 میشد دکترم خودش قرصمو بیشتر از قبل کرد تا یکماه ادامه دادم تنظیم شده بود
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
بعد از اینکه باردارشدی ام همش باید ماهی یبار ازمایش بدی تا مبادا تیروئیدت بیشتر شده باشه،اگه بیشتر بشه دکتر باز قرصتو کم و زیاد میکنه،3ماهه ی اول بارداری خیلی مهمه ک تیروئیدت نرمال باشه
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه نرمال نباشه رو ذهن جنین تاثیر بد میذاره خدایی نکرده
0
1400/01/06
پریسا 🙆🏻♀️
ن عزیزم تیرویید کم کار فقط رو هوش و مغز بچه تاثیر میزاره
0
1400/01/07
سوال کننده
سلام ببخشید برای آزمایش تیروئید باید حتماً ناشتا باشیم؟؟؟ و اینکه ناشتا نباشیم امکان داره که برامون کم کاری تیروئید بزنه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



796

