میگم چرا بدنم داغهههههه تب ندارماااااا اما داغه داغه
1
1400/01/05
Fi Fi 🤱
بدنت که داغه ینی تب داری دیگه
0
1400/01/05
سوال کننده
ن فرق داره احساس تب ندارم بیشتر هم کف پاهام داغ میشه
1
1400/01/05
فقط خدا 🍃
از کجا میدونی تب نداری
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام مژگان چرا
1
1400/01/05
ستاره *
اگه دماسنج گذاشتین تب ندارین شاید بخاطر هواست.منم دم داره هوا.نفسم بالا نمیاد با اینکه اکسیژن خونم خوبه.الان از خواب بیدار شدم.نمیتونم بخوابم
2
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خدایی نکرده چربی خون نداری ک؟
0
1400/01/05
سوال کننده
گرگرفتگیه بیشتر
0
1400/01/05
سوال کننده
سلام عزیزم نمیدونم دوروز اینحور شدم
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اخه میگی کف پاته
0
1400/01/05
سوال کننده
تب نیس الان دو سه روزه اینحور شدم
0
1400/01/05
سوال کننده
کف پامو خودم حس میکنم بقیه بدنم بقیه میکن داغه
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
شایدم بخاطر بارداریه،منم گاهی از بس گرمم میشه عرق میریزم
0
1400/01/05
سوال کننده
منم از وقتی اومدم شهرستان ن لباس راحت نمیپوشم...
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
از همونه
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من تو خونه کلا با تاپم باز کولر میزنم
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
کلا در حالت گرما هستم
0
1400/01/05
سوال کننده
نه اینجا هیچی نمیزنن رومم نیس بگم ...
0
1400/01/05
سوال کننده
کولر پنکه باشن خوبه
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره چرا روت نمیشه ب شوهرت بگو
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
منم پنکه ی اتاقمو میزنم
0
1400/01/05
سوال کننده
خب روشن کردیم دیشب اومدن خاموش کردن😅😑
1
1400/01/05
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
🤐😐😐
1
1400/01/05
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سلام مژگان جان
1
1400/01/05
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
میگن طبعدپسرگرمه من تودوران بارداری ازبس گرمم بوداصلاپتونمینداختم روم احتمالا توام ب همون دچاری
1
1400/01/05
الهام ،
مژگان کدوم شهری
1
1400/01/05
الهام ،
منم همینطور بودم سه چهار ماه اول اینطور بودم طوری که شوهرم دست به پاهام میزد میگفت چقد داغی فقط با پارچه خیس میکرد میذاشت رو پاک با وجود کولر ولی آتیش بودم
1
1400/01/05
zhina 💙
سلام مژگان خوبی
1
1400/01/05
zhina 💙
گرگرفتگیه طبیعیه عزیزم نگران نباش
1
1400/01/05
zhina 💙
معمولا اونای که پسر باردارن دچار گرگرفتگی میشن
1
1400/01/05
فاطمه ح
کسی هس
1
1400/01/05
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
جانم من هستم
1
1400/01/05
اذین
من همیشه کف پام داغه مامانمم همینجوریه🤔
1
1400/01/05
سحر اقائی
عزیزم من هم بچم دختره ولی ایقد گرممه ک نگو ربطی بپ سرودختری نداره
1
1400/01/05
سحر اقائی
پسر
1
1400/01/05
سحر اقائی
والا پیش ماهنوز بخاری روشنه ولی من خاموشش میکنم بخاری اتاق رو پنجره باز
میکنم
میکنم
0
1400/01/05
سوال کننده
ممنون بچها❤️❤️❤️❤️
0
1400/01/05
سوال کننده
اهوازیم
0
1400/01/05
zeinab tg
حاملگی پسر همینجوریاس
0
1400/01/05
zeinab tg
من سر امیرحسین تو برف زمستون لخت میرفتم تو حیاط پاهامو میذاشتم تو اب یخ
0
1400/01/06
پزشک اوما
سلام احساس گرما و سرما در بارداری بعلت تغییرات هورمونی طبیعی است
0
1400/01/07
الهام ،
اوه اهواز که الان گرمه منم بهبهان هستم خیلی گرمه الان کولر می زنیم بگو به شوهرت بگو هوا گرمه تا کولر رو برات روشن کنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



651

