سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
میگم شلوار تنگ توو بارداری برای جنین خطرداره؟
من تا الان ک وارد پنج ماه شدم شلوار تنگ میپوشم
البته سایزمه ها.
الان استرس بهم وارد کردن ک خطرناکه و این حرفا.
میترسم.
توروخدا راهنمایی کنین.
پرسش (1400/01/04):
شلوار تنگ در بارداری لطفا بیاین خانما
1492
107
1400/01/04
سوال کننده
0
1400/01/04
فاطمه بانو
😒😒😒
0
1400/01/04
فاطمه بانو
دیگ فک کنم مخت کاملا تاب برداشته
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
😅😅
0
1400/01/04
فاطمه بانو
منطورت لوله تفنگی هست؟با قسمت شکمش؟
0
1400/01/04
فاطمه بانو
یا*
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
والا من اولین بار ک رفتم کنار دکترم گفت دیگه با شلوار و کفش نیا پیش من😑
0
1400/01/04
فاطمه بانو
وا ینی چی😐با چی بری پس؟لخت😂
0
1400/01/04
فاطمه بانو
پا برهنه
0
1400/01/04
فاطمه بانو
من خودم ۴ماه شدم دیگ شلوار نمیتونستم بپوشم
پارچه خریدم شلوار گشاد دوختم😐
پارچه خریدم شلوار گشاد دوختم😐
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
لباس بلند راحت اخه شلوارم خیلی تنگ بود
گفت دیگه شلوار نپوش و لباس بلند و راحت بپوش
گفت دیگه شلوار نپوش و لباس بلند و راحت بپوش
0
1400/01/04
فاطمه بانو
ولی تا قبلش میپوشیدم انقد تنگ بود پوشیدنیو دراوردنی پدرم درمیومد😂
0
1400/01/04
فاطمه بانو
البته تو س قولو داری باید رعایت کنی شاید
0
1400/01/04
سوال کننده
من کلا شلوارام ته
0
1400/01/04
سوال کننده
تنگه
0
1400/01/04
سوال کننده
هم کمرش
0
1400/01/04
فاطمه بانو
اگ اذیت نمیشی مشکلی نیس
0
1400/01/04
فاطمه بانو
من قلبم میگرفت خفه میشدم
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
کفشمم اسپرت بود خودش از این کفش تابستونه مامان بزرگیا پوشیده گفت کفشم اینجوری راحت باشه 😅
0
1400/01/04
سوال کننده
منو الان انقد ترسوندن
0
1400/01/04
سوال کننده
قلبم وایساد
0
1400/01/04
فاطمه بانو
😂😂😂بسم الله
خب اونارو بپوشی کمرت میپوکه ک
کفشی باید بپوشی ک راحت و طبی باشه
خب اونارو بپوشی کمرت میپوکه ک
کفشی باید بپوشی ک راحت و طبی باشه
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
اخه زیر شکم درد میگیره اویلم ک بچه هنوز بالا نرفته واسه اینجوری
0
1400/01/04
فاطمه بانو
همه میدون کسخلی😂
0
1400/01/04
سوال کننده
فاطمه شکمت بزرگ شده
0
1400/01/04
فاطمه بانو
کمو بیش خیلی ن
ما خانوادگی ماه ۸ب بعد بزدگ میشه
توچی
ما خانوادگی ماه ۸ب بعد بزدگ میشه
توچی
0
1400/01/04
فاطمه بانو
ن دیگ زیبشو نبند😂😂😂زرنگ باش
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
🤣🤣ای زرنگاااا
0
1400/01/04
سوال کننده
منم اصلا تابلونیس.
0
1400/01/04
سوال کننده
بزرگ نشده
0
1400/01/04
فاطمه بانو
من ک اصلا نمیفهمن چون لباسامم گشاده
0
1400/01/04
فاطمه بانو
اخرین بار رفتی عکس بدی غیب شدی😒
0
1400/01/04
سوال کننده
الان تو شلوار بارداری میپوشی
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
از این شلوار لی بارداریا بپوش اگ دوس نداری لباس بلند ک شکمتم اذیت نشه
0
1400/01/04
فاطمه بانو
اره یکی دوختم
گشاده پایینشو مچ زدم
شلوار بارداریه ولی روی شکممنمیارم زیر شکمم
گشاده پایینشو مچ زدم
شلوار بارداریه ولی روی شکممنمیارم زیر شکمم
1
1400/01/04
فاطمه بانو
اوف انقد بدجوریه رو مخ ادمه
0
1400/01/04
سوال کننده
لباس بلند دوس ندارم اصلا.شلوار بارداری هم رفتم بخرم خیلی بد بودن
0
1400/01/04
فاطمه بانو
تا ساق پات درست کن با جوراب بلند بپوش
من برا تابستون خریدم بپوشم
من برا تابستون خریدم بپوشم
0
1400/01/04
سوال کننده
اگ برای جنین خطر نداشته باشه مهم نیس خودم اذیت نمیشم
0
1400/01/04
فاطمه بانو
زیب شلوارتو باز بزار بپوش
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
خب پ بدوز
0
1400/01/04
سوال کننده
مامانم انقدبهم استرس وارد کرد باهاش دعوا کردم
0
1400/01/04
سوال کننده
میبینه ها من همینجوریش خولم.بدتر بهم استرس وارد میکنه
0
1400/01/04
فاطمه بانو
خب لابد دید تنگه خواست بترسونتت
نپوش دیگ کرم داری😐شلوار گشاد ک امسال مده ازاونا بخربپوش
نپوش دیگ کرم داری😐شلوار گشاد ک امسال مده ازاونا بخربپوش
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
یادمه اون موقع ک خواهرم باردار بود چسبی بودن
0
1400/01/04
فاطمه بانو
نفیسه عکس شکمتو بده😐درراه خدا
0
1400/01/04
فاطمه بانو
ن دیگ چسبی نیستش
کشیه رو اعصابه
کشیه رو اعصابه
0
1400/01/04
سوال کننده
خونه مامانمم برم خونه میدم ایشالا
0
1400/01/04
فاطمه بانو
ینی عکس نداری اصلا از شکمت
چ دلی داری😂
چ دلی داری😂
0
1400/01/04
سوال کننده
نه.تو از شکمت عکش میگیری
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
خوبه من راحتم از این موردا😅
0
1400/01/04
فاطمه بانو
اره😂یکسره
0
1400/01/04
سوال کننده
عع.من بهش فک نکرده بودم😁😁از این ببعدبگیرم حتما
0
1400/01/04
فاطمه بانو
نمیپوشی؟
من بیرون میپوشم چون زمستون بود کل بارداریم دیگ
حالا این ۲.۳ماهی دیگ سارافونو جوراب خریدم بپوشم
من بیرون میپوشم چون زمستون بود کل بارداریم دیگ
حالا این ۲.۳ماهی دیگ سارافونو جوراب خریدم بپوشم
0
1400/01/04
سوال کننده
فاطمه میگم برای سوراخ قلب جنینم دیگ نمیرم اکو قلب
0
1400/01/04
فاطمه بانو
هر ماه بگیر کنارهم ردیف کن
البته برامن تخمیه😂همه با لباس خونگی ولی خب یادگاری میمونه
البته برامن تخمیه😂همه با لباس خونگی ولی خب یادگاری میمونه
0
1400/01/04
سوال کننده
کاش میگرفتم😔
0
1400/01/04
فاطمه بانو
نرفتی هنوز؟
0
1400/01/04
سوال کننده
رفتم ی بار.گف سوراخ داره.گف مهم نیس.
1
1400/01/04
فاطمه بانو
این ب بعد بگیر
هفتگی بگیر اصلش این ب بعد بزرگ میشه
هفتگی بگیر اصلش این ب بعد بزرگ میشه
0
1400/01/04
فاطمه بانو
خب دیگ براچی بری؟بعدزایمان باید بری فقط یکبار چکاپ شه
0
1400/01/04
💜乙ムみЯム💜 '
نه من استراحت مطلقم بیرون و اینا ک نمیرم اصلا
وقت دکترم ک با لباس بلند میرم
وقت دکترم ک با لباس بلند میرم
1
1400/01/04
فاطمه بانو
اها خوبه پس
0
1400/01/04
سوال کننده
اخه اولش دکتر اکو گف بعداز عیدبازم بیا.
منم زدم زیر گریه.
گف اصلا نیا چون مهم نیس
منم زدم زیر گریه.
گف اصلا نیا چون مهم نیس
0
1400/01/04
فاطمه بانو
البته نفیسه دکتر من ب بمن گفت ۲۴هفته برو ک بچت بزرگ باشه
قبلش نزاشت برم
تو زود رفتی بخاطرهمین گفت دوباره بیا
بعدعیدم میشی ۲۴دیگ
قبلش نزاشت برم
تو زود رفتی بخاطرهمین گفت دوباره بیا
بعدعیدم میشی ۲۴دیگ
0
1400/01/04
فاطمه بانو
ولی خب تهش میگن بعدزایمان بیار بچرو باز😐
0
1400/01/04
فاطمه بانو
شاید میخواد چک کنه ک سوراخش بسته شده یا ن
0
1400/01/04
سوال کننده
اره عزیزم.حتما من زود رفتم.من۱۹هفته و ۴روز رفتم
0
1400/01/04
فاطمه بانو
چون احتمالش هست بسته شه😍
0
1400/01/04
سوال کننده
هرروز یاسین میخونم براش.دعا کن بسته یشه
0
1400/01/04
فاطمه بانو
اووو خیلی زود رفتی
0
1400/01/04
سوال کننده
اره منم میگم زود رفتم ک سوراخ دیده شده.
0
1400/01/04
فاطمه بانو
انشالله بسته میشه نترس
بچه منم فوکوس داره قلبش دیگ
بچه منم فوکوس داره قلبش دیگ
0
1400/01/04
فاطمه بانو
من انومالی ۲۰هفته رفتم
0
1400/01/04
فاطمه بانو
۲۲هفته رفتم پیش دوکتر گفت ۲۴هفته برو اکو
0
1400/01/04
سوال کننده
انشالله فقط صحیح و سلامت ب دنیابیاد عزیزم
0
1400/01/04
فاطمه بانو
انشالله همچنین نینی تو
0
1400/01/04
سوال کننده
😘😘😘😘
0
1400/01/04
فاطمه بانو
😍💕
0
1400/01/04
فاطمه بانو
واتساپ نمیای گروه؟
0
1400/01/04
nahid nt
دکتر منم گفت دیگه لی و تنگ نپوشم هفته ۷بودم
0
1400/01/04
مامان آروشا کوچولو
سلام شلوار بارداری بگیرین خوبه
0
1400/01/04
سوال کننده
خاک ب سرم ینی من اشنباه کردم تاالان پس.
0
1400/01/04
فاطمه امامی
از این کرپ مازراتی ها بخر گشاد هم شیکه هم بهم لطمه نمیخوره
0
1400/01/04
فاطمه بانو
ن گاوی نترس خواهرمن کل حاملگیش جذب پوشید ماشالله دوتا دختر خوشگل داره
چ ربطی داره
وقتی اذیت نشدی و دردت نیومد بیخیاا باش
اگمیتونی دیگ نپوش
تابستون اومد پیراهن بپوش
چ ربطی داره
وقتی اذیت نشدی و دردت نیومد بیخیاا باش
اگمیتونی دیگ نپوش
تابستون اومد پیراهن بپوش
0
1400/01/04
سوال کننده
فاطمه تو لگدهاشو حس میکنی
0
1400/01/04
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام من گشاد میپوشم
0
1400/01/04
Mozhgan 🙋🤩🤩
از همون ماه های اول
0
1400/01/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه چ اشکالی داره اکر سایزته و اذیت نمیشی من هنوزم شلوارای قبلیمو میپوشم جون اصن شکم ندارم هنوز
0
1400/01/04
سوال کننده
عه خداروشکر😍یکی پیداشد مث من باشه
1
1400/01/05
F ........
منم شلوارای قبلیمو میپوشم وقتی اندازه هست اشکال نداره
0
1400/01/05
سوال کننده
اذیت نمبشی ?
0
1400/01/05
F ........
نه اصلا
0
1400/01/05
سوال کننده
کمرش دکمه میخوره برای شما؟
0
1400/01/05
F ........
یه سوال من از اول بارداری وزنم ۲ کیلو اضافه شده ولی تو این هفته ۱کیلو اضافه کردم به نظر شما اشکال نداره تو یه هفته یک کیلو اضافه کنم
0
1400/01/05
F ........
اره ولی زیر شکمم میبندم
0
1400/01/05
سوال کننده
من از اول بارداری هفت کیلو اضافه گردم.
0
1400/01/05
سوال کننده
چ اشکالی داشته باشه.
0
1400/01/05
F ........
خوب از اول خوبه ولی من تو یه هفته اضافه کردم برای همین میگم خطرناک نباشه
0
1400/01/05
F ........
شما الان تو همین هفته ۲۱ که بودین چقدر اضافه کردین
0
1400/01/05
lila s
من اصلا شلوارم تنگ نشده تا الان و همون شلوار قبل بارداری رو میپوشم ولی قبلا شلوارمو روی شکمم میزاشتم از موقعی که باردار شدم زیر شکم میزارم که کشش فشار نیاره به جنین
0
1400/01/05
fati 😍
جرررر😆😆😆😆
دیگ نمیاد تایپک میترسه عکسشو بخایم😆
دیگ نمیاد تایپک میترسه عکسشو بخایم😆
0
1400/01/06
پزشک اوما
سلام بهتره در بارداری شلوار و لباس گشاد بپوشید هم احتمال عفونت ادراری کم میشه هم بالاخره جنین راحتتر هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




