سلام خوبین...من از امروز لکه بینی دارم خیلی کم نشانه زایمانه؟؟؟اگه نشانه زایمانه خطرناک نیس؟ یعنی چقدر وقت دارم و بارداری اولم هست چیکار کنم یه کم استرس دارم میشه راهنمایی کنین
0
1400/01/04
🤱 Hani Joonii💜
عزیزم اگ بعد معاینه س ک طبیعیه اگ نه ک نزدیک زایمانته
برو دوش بگیر کاراتو بکن یکی کمرتو ماساژ بده حواست به حرکات بچه باشه دردت گرفت برو زود نری ک اذیتت میکنن پدرت در میاد
برو دوش بگیر کاراتو بکن یکی کمرتو ماساژ بده حواست به حرکات بچه باشه دردت گرفت برو زود نری ک اذیتت میکنن پدرت در میاد
0
1400/01/04
سوال کننده
ن معاینه نرفتم
0
1400/01/04
سوال کننده
فقط یه کم درد پریودی دارم دیگه چیزی ن
0
1400/01/04
سوال کننده
دوش گرفتم کارامم انجام دادم فقط استرس دارم
0
1400/01/04
...👑zahra👑 ...
اصلاا تررس نداره😃
0
1400/01/04
...👑zahra👑 ...
ایشالا که به سلامتی زایمان میکنی
0
1400/01/04
...👑zahra👑 ...
موقع انقباضات چشاتو ببند نفسای عمیق بکش ده ثانیه هم نمیشه تموم میشه
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
وای خوشبحالت داری زایمان میکنی
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
منم دعا کنین زودتر بزام
دارم دیوونه میشم
دارم دیوونه میشم
0
1400/01/04
سوال کننده
هنوز درد و انقباض ندارم
0
1400/01/04
سوال کننده
فقط ترشحم زیاد شده
0
1400/01/04
سوال کننده
یکم خونی
0
1400/01/04
سوال کننده
من میخوام زایمان طبیعی داشته باشم
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
الان 38 هفته و چند روزته؟
0
1400/01/04
سوال کننده
انشالله..بسلامتی زایمان میکنی عزیزم
0
1400/01/04
سوال کننده
پنج روز
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
انشالله که طبیعی و راحت زایمان کنی
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
قربونت
0
1400/01/04
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله..
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
عه دقیقا مثل من
0
1400/01/04
سوال کننده
شما بار اولته؟
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
نه من بچه سوممه
0
1400/01/04
سوال کننده
واقعا...چ خوب دختره یا پسر
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
دختره
0
1400/01/04
سوال کننده
وای من هیچی نمیدونم ویکارکنم
0
1400/01/04
سوال کننده
چیکار
0
1400/01/04
سوال کننده
بسلامتی عزیزم
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
زایمان اولم یکم سخت بود دومی خیلی راحت و سریع بود
سومی معلوم نیست
سومی معلوم نیست
0
1400/01/04
سوال کننده
انشالله...راحت زایمان کنی
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
اصلا استرس نداشته باشه
دردات که هر 3 دقیقه شد برو بیمارستان
اونجاهم روی تخت دراز نکش تا میتونی راه برو و قر کمر برو
دردات که هر 3 دقیقه شد برو بیمارستان
اونجاهم روی تخت دراز نکش تا میتونی راه برو و قر کمر برو
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
سلامت باشی
0
1400/01/04
سوال کننده
بیمارستان دوره دوساعت راه
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
انشالله همچنین تو
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
الان انقباضاتت منظم شده؟
0
1400/01/04
سوال کننده
دیگه چیکار کنم ک اذیتم نکنن
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
ساعت بگیر ببین هرچند دقیقه میگیره ول میکنه
0
1400/01/04
سوال کننده
ن اصلا احساس نمیکنم انقباض فقط یه کم درد پری
1
1400/01/04
فهیمه حسینی
کمپوت اناناس بخور دهانه رحمتو نرم میکنه و زایمانتو سریع تر میکنه
سوره انشقاق و دعای یستشیر و دعای نادعلی هم تا میتونی بخون
سوره انشقاق و دعای یستشیر و دعای نادعلی هم تا میتونی بخون
0
1400/01/04
سوال کننده
چطوره خیلی درد شدیده یا نه؟؟
0
1400/01/04
سوال کننده
مرسی عزیزم حتما
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
نه اولاش هر پنج دقیقه میگیره ول میکنه که کاملا قابل تحمله
بعد هی فاصلش کمتر میشه
شبیه درد پریودی ولی شدیدتر یکم
بعد که دهانه رحم کامل 10 سانت باز شد
هی زور میاد بهت وهربار که زود اومد با تمام قوا باید زور بزنی
وقتی زور نمیاد نفس عمیق بکش
بعد هی فاصلش کمتر میشه
شبیه درد پریودی ولی شدیدتر یکم
بعد که دهانه رحم کامل 10 سانت باز شد
هی زور میاد بهت وهربار که زود اومد با تمام قوا باید زور بزنی
وقتی زور نمیاد نفس عمیق بکش
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
من دردام هر 3 دقیقه میشد میرفتم بیمارستان
بچه اولم 4 ساعت بعد که بیمارستان رسبدم دنیا اومد
بچه دومم 2 ساعت بعد که رسیدم بیمارستان دنیا اومد
بچه اولم 4 ساعت بعد که بیمارستان رسبدم دنیا اومد
بچه دومم 2 ساعت بعد که رسیدم بیمارستان دنیا اومد
0
1400/01/04
سوال کننده
من الان برم بیمارستان یا نه؟؟
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
خب میگی یکم درد مثل پریودی داری
هنوز انقباضاتت شروع نشده که
هنوز انقباضاتت شروع نشده که
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
بیمارستانم دوره نمیدونم والا
0
1400/01/04
سوال کننده
نه
0
1400/01/04
سوال کننده
اگ دردم بیشتر شد میرم الان ن
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
فقط اصلا استرس و نگرانی نداشته باش
تا دردات بیشتر بشه راه برو دعاهایی که گفتم بخون قرکمر برو
تا دردات بیشتر بشه راه برو دعاهایی که گفتم بخون قرکمر برو
0
1400/01/04
فهیمه حسینی
انشالله که بسلامتی زایمان کنی
0
1400/01/04
ریحانه میم
ایشالله به سلامت زایمان کنی
0
1400/01/04
ریحانه میم
منم خیلی برای زایمان استرس دارم. اصلا نمیدونم چجوریه
0
1400/01/04
z d
زایمانت نزدیکه عزیزم بهت تبریک میگم امیدوارم زایمانت راحت باشه تا مثل من بشه خاطره ی بهترین روز زندگیت
1
1400/01/04
z d
فقط الان اگه خسته ای یه چند ساعت بخداب که اگه دردات شروع شد خسته نباشی و انرژی کافی داشته باشی
0
1400/01/04
z d
چیزای ملین بخور تا روده هات خالی بشه کم کمغ
0
1400/01/04
z d
غذا با حجم کم و مقوی بخور
0
1400/01/04
ناسیا ناسیا
انشالله که به سلامت و راحتی زایمان کنین ما رو هم دعا کنین از تجربیات زایمان طبیعیتون برامون تعریف کنین تا ماهم استرس کم داشته باشیم
0
1400/01/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/04
سوال کننده
فدات انشالله...
0
1400/01/04
سوال کننده
انشالله..
0
1400/01/04
z d
عزیزم تجربه ی هرکس متفاوته و بدنا باهم فرق میکنه
0
1400/01/04
سوال کننده
انشالله..مرسی عزیزم
0
1400/01/04
سوال کننده
اره واقعا
0
1400/01/04
z d
اما طبق تجربه ی شخصی خودم یکی از مهم ترین عوامل یه زایمان راحت آمادگی ذهنیه
0
1400/01/04
z d
خیلیا رو دیدم که از قبل ترس داشتن از زایمان طبیعی و با این حرفا که جر میخوری و پاره میشی و گشاد میشی و زجر میکشی و شرفت به باد میره و همه میبیننت و تا دم مرگ میری واین حرفا که قطعا هممون خیلی خیلی زیاد شنیدیم حالا انواع مختلفشو
0
1400/01/04
z d
اگه این چیزا توی ذهنت باشه حتی با کوچک ترین درد کاملا خودتو میبازی
0
1400/01/04
سوال کننده
ن ب این چیزا اهمیت نمیدم
0
1400/01/04
z d
اگه انتخاب قطعیت طبیعیه از خدا بخواه که برات رقم بخوره و همه چیز خیلی خیلی خوب برات پیش بره و میره
0
1400/01/04
z d
من فاصلم تا بیمارستان نیم ساعت بود البته چون شب بود و ترافیک نبود
0
1400/01/04
سوال کننده
انشالله..هرچی خدا بخواد
1
1400/01/04
سوال کننده
فعلا عزیزم برم یکم استراحت کنم
0
1400/01/04
z d
ماه رمضان بود من آخر شب رفتم پیاده روی خیلی سریع به حالت رژه که پامو میکوبیدم زمین تقریبا
اومدیم خونه رفتم دردام کم کم شروع شد تا فردا شبش دیگه شدتش زیاد شد که رفتم بیمارستان
۱۱بستری شدم ۱و نیم دخترم دنیا اومد
اومدیم خونه رفتم دردام کم کم شروع شد تا فردا شبش دیگه شدتش زیاد شد که رفتم بیمارستان
۱۱بستری شدم ۱و نیم دخترم دنیا اومد
0
1400/01/04
z d
به نظرم اگه شرایطتت نرماله دردات که شروع شد اما همه چی خوب بود زود بیمارستان نرو
تو خونه آدم راحت تره
تو خونه آدم راحت تره
0
1400/01/04
سوال کننده
حتما عزیزم مرسی از راهنمایت
0
1400/01/04
z d
برو عزیزم برو که حسابی انرژی داشته باشی
0
1400/01/04
فاطمه کیان
وقتی دهانه رحم نرم بشه لکه بینی قهوهای یا صورتی میشه یکی دو شب دیگه انشالله درد شروع میشع
0
1400/01/04
lila s
ببخشید گفتین تا بیمارستانتون ۲ ساعت راهه منم مثل شما ۲ ساعت راهه تا بیمارستان موندم چیکار کنم به نظرتون اگه دردم بگیره یا کیسه آبم پاره شه ۲ ساعت راه مشکلی ایجاد نمیکنه؟
1
1400/01/05
فهیمه حسینی
سلام
چی شد نی نیت دنیا اومد یا نه؟؟
چی شد نی نیت دنیا اومد یا نه؟؟
0
1400/01/06
سوال کننده
سلام
0
1400/01/06
سوال کننده
اره ب دنیا اومد پسر کوچولوم دیروزساعت ده صب
0
1400/01/07
فهیمه حسینی
آخی عزیزم بسلامتی
قدمش پرخیروبرکت
قدمش پرخیروبرکت
0
1400/01/07
فهیمه حسینی
طبیعی زایمان کردی؟
از زایمانت راضی هستی؟
از زایمانت راضی هستی؟
0
1400/01/07
فهیمه حسینی
39 هفته بودی؟
0
1400/01/07
z d
سلام عزیزم مبارکت باشه قدمش به خیر خوشی
زایمانت چطور بود؟
زایمانت چطور بود؟
0
1400/01/07
z d
سلام فهیمه خانم
شما گفتین بچه سومتونه درسته؟
اولی و دومی چند هفته دنیا اومدن؟
شما گفتین بچه سومتونه درسته؟
اولی و دومی چند هفته دنیا اومدن؟
1
1400/01/07
فهیمه حسینی
سلام عزیزم
اولی 38 هفته و 2 روز
دومی 41 هفته و 2 روز
اولی 38 هفته و 2 روز
دومی 41 هفته و 2 روز
0
1400/01/09
z d
واقعا؟؟
خیلی عجیبه من فک میکردم اولی دیرتر دنیا میاد
خیلی عجیبه من فک میکردم اولی دیرتر دنیا میاد
0
1400/01/09
فهیمه حسینی
خخخ سر بچه اولم خییییلی تحرک داشتم و کار میکردم خونمون هم کلی پله داشت
0
1400/01/10
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنون
0
1400/01/10
سوال کننده
اره طبیعی ولی خیلی سختی کشیدم
0
1400/01/10
سوال کننده
اخه خیلی ضعیف بودم هچ نفسی نداشتم دوبار بیهوش شدم خیلی اذیت شدم اصلا نپرس
0
1400/01/10
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
ممنون عزیزم..خیلی سخت
0
1400/01/10
سوال کننده
انشالله...شما بسلامتی زایمان کنین
0
1400/01/10
سوال کننده
من بخاطر اینکه پدرمو تازه ازدست دادم زیاد ناراحت و عصبی بودم به خودم نرسیدم اینجوری شدم
1
1400/01/10
فهیمه حسینی
اخی خدارحمتشون کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



621

