سلام
بعد از زایمان بهتره یک هفته تا ۱۰ روز دستور قرص کمر رو انجام بدید
برای ریکاوری رحم و لگن بعد زایمان واقعا لازمه.
رحم رو جمع میکنه
گرم کننده لگن و رحم هست و
یکی از درمانهای لک و خونریزی بعد زایمان هم هست
میتونید شیاف ماریانا هم استفاده کنید
ولی قرص کمر فوق العاده عاااااالیه حتما انجام بدید، احتمالا کمرتون شل شده .
قرص کمر رو میتونید از عطاری معتبر تهیه کنیه
قرص کمر رو حرارت میدید تا پوسته خارجیش جدا بشه ومغز اصلیش رو می کوبید تا پودر بشه. بعدش:
یه قاشق پودر قرص کمر +یه قاشق پودر نخود + یه زرده تخم مرغ
خمیر کنید و شب بمالید روی گودی کمر و یه پلاستیک هم روش بذارید و یه شکم بند یا شال ببندید روش، تا صبح بمونه
برای خیلی از مشکلات کمر و لگن و برخی عفونتها و گرم کردن رحم و... مفیده. بعدشم صبح دوش بگیرید. انشالله که شما هم حتما جواب می گیرید
پریودیتون تموم شد یک هفته این کار رو انجام بدید
ممنونم عزیزم فدات شم فقط قرص کمر هم نر داره هم ماده کدامش استفاده کنم
سلامت باشی گلم، هر دوتاشو بگیری بهتره(هم نر هم ماده جفتشو با هم حرارت بده مغذشو پودر کن)
ممنونم عزیزم فدات شم باشه حتما انجام میدم
سلام بهتره برای جلوگیری از ای یو دی استفاده بشه که خونریزی هم کم میکنه ، برای تنظیم پریود هم بهتره قرص دوفاستون یا مدروکسی پروژسترون مصرف شود