سلام پزشک اوما، عیدتون مبارک.
من دیروز حدود3ساعت بخاطر مهمونی نشسته بودم و از همونوقت تا امروز زیر دلم درد میکنه و احساس انقباض رحم و واژن دارم. و اینکه لگدهای جنین رو پایین ترین قسمت احساس میکنم.
مشکلی هست؟ چیکارباید بکنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



716
1400/01/04


