خانما بتام طبیعیه؟کنارشH زده ینی چی؟؟
0
1400/01/03
سوال کننده

1
1400/01/03
فاطمه بانو
مبارک باشه🧿😍
0
1400/01/03
فاطمه بانو
کنارش زده اچ ینی بارداری دیگ
باید بالا باشه ک باردار باشی
باید بالا باشه ک باردار باشی
0
1400/01/03
سوال کننده
ینی خطرناک نیس؟خارج رحمی نباشه؟
0
1400/01/03
فاطمه بانو
اچ مخفف های هست😐😑ینی بالا و زیاد مثلا
0
1400/01/03
فاطمه بانو
😐این چ حرفیه بسم الله
0
1400/01/03
سوال کننده
خو نباید خیلی زیاد باشه ک میترسم
0
1400/01/03
فاطمه بانو
همون پایین ازمایشت نوشنهh=high 😍
0
1400/01/03
سوال کننده
نگران نباشم؟
0
1400/01/03
فاطمه بانو
چ زیادی😐خیلیم خوبه
دوستم فردای موعدش ۶۰۰۰بود
دوستم فردای موعدش ۶۰۰۰بود
0
1400/01/03
فاطمه بانو
ن بابا برو حالشو ببر😍😍😍😍
0
1400/01/03
فاطمه بانو
خارج رحمی با این چیزا قابل تشخیص نیس
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی عزیزم از نگرانی دراومدم
0
1400/01/03
fati 💚
مبارکت باشه عزیزم.همشهری جان😍
4
1400/01/03
سوال کننده
مرسی عزیزم روزی همه منتظرا
0
1400/01/03
فاطمه بانو
😍🙏
0
1400/01/03
سوال کننده
امید بخدا ی دوستام گفت اچ زده ینی بالا ترسیدم یهو
0
1400/01/03
فاطمه بانو
خب بتا اگ بالا نباشه چجوری حامله باشی😂
0
1400/01/03
فاطمه بانو
بعضی ازمایشگاها کنار عدداشون hیاLمیزنن
0
1400/01/03
فاطمه بانو
براتو ازمایشگاهت رنجش تا ۵۰هست
اگ ۵۱هم بود باز اچ میزد کنارش😍
اگ ۵۱هم بود باز اچ میزد کنارش😍
0
1400/01/03
سوال کننده
واقعا؟؟؟
0
1400/01/03
فاطمه بانو
اره عزیزم
0
1400/01/03
فاطمه بانو
مثلا مت ازمایش دادم ویتایمن دی کم بود کنارش زدن lینیlow و کم
0
1400/01/03
فاطمه بانو
تیروییدم عددش زیاد بود کنارش زدنh
0
1400/01/03
فاطمه بانو
اصلا ب اون توجه نکن
0
1400/01/03
سوال کننده
امید بخداا
1
1400/01/03
فاطمه بانو
انشالله صحیحو سالم بغل بگیریش😍ب حق صاحب این ماه عزیز
0
1400/01/03
سوال کننده
اخه من اخرین پریودیم ۶بهمن بود لقاحم خییییی دیر گرفته ۲۰اسفند سونو دادم باردار نبودم ۳۰اسفند مثبت شد بی بی چک
1
1400/01/03
سوال کننده
مرسی گلم همچنین
0
1400/01/03
فاطمه بانو
این اپشنو تواوما داشتیم قبلا😍نگران نباش اصلا
0
1400/01/03
دختر بهار
از من ۳۲۸ شد
چرا به چیزای منفی فکر می کنین؟!!!
چرا به چیزای منفی فکر می کنین؟!!!
1
1400/01/03
فاطمه بانو
از من ۱۰۰😂😂😂
0
1400/01/03
فاطمه بانو
🙏😍
0
1400/01/03
سوال کننده
ن من نگرانHکنارشم فقط😂😂😂
0
1400/01/03
فاطمه بانو
توک بتات خوبه
گفتم ک دوستم ۶۰۰۰بود😑روز موعدش
گفتم ک دوستم ۶۰۰۰بود😑روز موعدش
0
1400/01/03
فاطمه بانو
بچشم پسره یک ماهشه
0
1400/01/03
جیران ف
سلام مبارکت باشه عزیزم براماهم دعاکن لطفا
0
1400/01/03
سوال کننده
انشالله روزی همهمنتظرا
0
1400/01/03
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
مبارکه عزیزم من بتام ۳۲۴۱ بود
0
1400/01/03
s.s.s rad
روز موعدت بتات این بود؟
0
1400/01/03
سوال کننده
اچ کنارش بود؟
0
1400/01/03
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
اره
0
1400/01/03
s.s.s rad
برا من اچ کنارش بود خواهر نترس
0
1400/01/03
سوال کننده
ن من لقاحم خیلی دیر گرفت موعد دوم پریودم بود
0
1400/01/03
سوال کننده
تورووخدا راست میگی؟
0
1400/01/03
s.s.s rad
یعنی یعنی موعدت بود
0
1400/01/03
سوال کننده
عکسشو میفرستی؟میخام خیالم راحت بشه
0
1400/01/03
s.s.s rad
من ک راست میگم خواهر برا من اچ کنارش بود
0
1400/01/03
سوال کننده
۶بهمن اخرین پریود بود
0
1400/01/03
سوال کننده
میدونم راست میگی ببینم دیگ ارامش میگیرم.
0
1400/01/03
سوال کننده
هرکی اچ داشته بفرسته دارمسکته میکنم
0
1400/01/03
سلنا 😍
عزیزم بعضی از آزمایشگاه ها میزنن الان من پارسال آزمایشگاهم تمام بتامو کنارش اچ میزد
1
1400/01/03
s.s.s rad
وا تو بااین استرس تا آخر زاییدن میخوای چیکنی
0
1400/01/03
s.s.s rad
من رفتم گشتم خواهر عکس نداشتم
0
1400/01/03
s.s.s rad
انقدر یبوست و حالت تهوع دارم همه چی یادم رفته بخدا
0
1400/01/03
s.s.s rad
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0
1400/01/03
سلنا 😍

0
1400/01/03
s.s.s rad
دوهفته دیگه حالت تهوع و یبوست هات شروع میشه دیگه به اچ و اف و چی و چی فکرنمیکنی
0
1400/01/03
سلنا 😍
عزیزم نذار یبوست بگیری تا میتونی میوه بخور که شکمت کار کنه تا وقتی که دستشویی رفتنت خوب باشه حالت تهوع هم کمتر میشه
0
1400/01/04
😍zahra😍 😍😌
سلام عزیزم مبارکه چند ماه اقدام بودی
0
1400/01/04
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم مبارکت باشه.بتات اگه تو رنج یا زیرش بود که باردار نبودی باید بالا باشه تا باردار باشی.درحالت عادی این هورمون بارداریه که تو بدن نیست یا کمه درصورت بارداری زیاد میشه خب.
0
1400/01/04
طیبه مامان آریان💙 .
زیتون بخور لبنیات کمتر بخور.
0
1400/01/04
Shiva Nour
مبارکه گلم😍
0
1400/01/04
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
مبارکهههه
0
1400/01/04
سوال کننده
مرسی از همه انشالله روزی منتظرا
0
1400/01/04
سوال کننده
۱سال و ۷ماه
0
1400/01/06
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا خوبه و مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی



905

