نه ادامه بدین تا برین دکتر
مخصوصا استرادیول همینجوری نباید قطع شه
دوز مصرفش هفته ب هفته کم میشه
دیگه لازم نیس مصرف کنی خب
خب ت میخاسی ک بارداربشی وقای تستت مٺبت شد خورونش خطر دارع
عزیزم من خواهر شوهرم ای یو ای کرده بود باردار شد باقی قرصهاشو نمیدونم ولی تا چند وقت داشت دوفاستون می خورد به نظرم برای قطع کردنش حتما باید با دکتر مشورت کنی
سرخود قطع نکنی که احیانا مشکلی پیش نیاد
دوفاستون میدونم تا هفته ۲۱ میگن ادامه بده، بقیه رو نمیدونم
استرادبول باید کم کم قطع بشه اونم با نظر پزشک. هیچ وقت سر خود قطع نکن
نه قطع نکن تا بری دکتر احتمالا تاچند هفته بعد هم باید بخوری
آی وی اف که اینجوریه من همچنان داروهامو مصرف میکنم
اون ربطی نداره تاثیر بد رو جنین میزاره
سلام با مثبت شدن نتیجه بارداری ، قرص گابرلین و استرادیول و دوفاستون قطع بشه ،