سلام دوستای گلم
پسرم 24 اسفند تولدش بود
خیلی مریض شدا بود زنگ زذم بهداشت گفتم
گف دوهفته بعد بیارش موردی نداره
بنطرتون عب نداره ک نه؟؟
میترسم بگن وقتش گذشه
تا کی وقت هس
پرسش (1400/01/03):
واکسن یک سالگی پسرم
404
33
1400/01/03
سوال کننده
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
عب نداره چون اگه سرماخورده باشه واکسن بزنی براش بده
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
پسرت بادخترمن تویکروزه😍
0
1400/01/03
سوال کننده
ااا
0
1400/01/03
سوال کننده
چه جالب
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
😍😍
0
1400/01/03
سوال کننده
اره گفتن ازمایش کرونا بده
0
1400/01/03
سوال کننده
گفتم بابا چ کرونایی
0
1400/01/03
سوال کننده
دخترت چه ساعتی بدنیا اومده
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
من بردمش گفتن تایکهفته پیش سرماخورده نبودیم کروناندارین
0
1400/01/03
سوال کننده
تا کی وقت هس برای واکسن؟؟
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
هشت پنجاه دقیقه صبح
0
1400/01/03
سوال کننده
اذیت شد؟؟
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
نه اصلا
1
1400/01/03
سوال کننده
برای من 12 شب 23م ک شد 24
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
احتیاج به استامینوفن نداره
0
1400/01/03
سوال کننده
کاش ادم میدوسنت تا کی وقت هس
0
1400/01/03
سوال کننده
اهان خداروشکز
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
به من گفتن تاهفتم عیدوقت داری بیاریش من همون۲۴زدم
0
1400/01/03
سوال کننده
اهان پس همون با حساب کتاب من میشه دو هفته
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
اره دقیقش نمیدونم تایکهفته مطمئنم ایرادی نداره
0
1400/01/03
سوال کننده
اره منم تا یه هفته رو مطمئن هسم
0
1400/01/03
سوال کننده
بنطرت تو. گوگل سرچ کنم میاره؟؟
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
اگربهت گفتن ایرادی نداره حتمانداره خیلی واکسن خوبیه نسبت به واکسناقبل
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
اره برای اطمینان سرچ کن
0
1400/01/03
سوال کننده
اهان اره دیه حتما
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی عزیزم ک جواب دادی
0
1400/01/03
rezvan 🤱❤
خواهش میکنم
0
1400/01/03
ریما سوزان
هر واکسن نوزاد تو هر ماهی که باشه تا یک هفته هم به تاخیر بیفته مشکلی پیش نمیاد نگران نباشید واکسن یک سالگی خیلی راحته دردش هم نسبت به واکسنهای دیگش کمتره
0
1400/01/04
پزشک اوما
سلام چرا دو هفته تاخیر داشتید ؟! زودتر ببرید و تعلل نکنید
0
1400/01/04
سوال کننده
گفتم که سرما خورده بود خیلی شدید بود سرما خوردگی
0
1400/01/04
سوال کننده
افتاد به تعطیلات عید
0
1400/01/05
پزشک اوما
مراکز بهداشت در تعطیلات باز هستن حتما مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




