سلام خانما میگم من چند وقتی واژنم قرمز شده ی حالت زبری داره ولی ترشح دارم ...اطراف واژنم چجوری بگم کشاله رانم ...خیلی میسوزه حتی آب بهش بخوره میسوزه تازگیا شکافم برداشته ..نمیدونم علتش چیه...آیا دارویی پمادی چیزی هست بگیرم...لطفا راهنمایی کنید
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
چربش کن عزیزم
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
با وازلینی چیزی چربش کن
0
1400/01/03
سوال کننده
ی چند مدتی زدم ولی بازم خشک شد
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
من یه بار حدود سه سال پیش اینجوری شدم..
از ترکاش خونم میومد
از ترکاش خونم میومد
0
1400/01/03
ماه بانو .
عزیزم عنبر نسا دود بده و با وازلین چرب کن خوب میشه
0
1400/01/03
سوال کننده
اره مال منم اینجوری با دستمال میکشم خونی میشه ....بار اول نفهمیدم فکر کردم خون ریزی دارم بعدش متوجه شدم
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
اهان.. نمیدونم عزیزم..
من چندباری وازلین زدم دیگه اینجوری نشد
من چندباری وازلین زدم دیگه اینجوری نشد
1
1400/01/03
سوال کننده
میتونه از عفونت باشه؟
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
ازاین وازلینایی که عطاریا دارن
قدیمین
رنگشون قرمزه
من ازاونا گرفتم زدم
قدیمین
رنگشون قرمزه
من ازاونا گرفتم زدم
0
1400/01/03
سوال کننده
نمیدونم باید برم بگیرم
0
1400/01/03
سوال کننده
اخه من استراحت مطلقم شاید بخاطر کم تحرکی اینجوری میشم
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
نه فکر نکنم..
بیرون واژنته داخلش که نیست..
بیشتر بخاطر خشک شدن پوستته..
با صابونی چیزی خودتو میشوری؟
بیرون واژنته داخلش که نیست..
بیشتر بخاطر خشک شدن پوستته..
با صابونی چیزی خودتو میشوری؟
0
1400/01/03
سوال کننده
ن فقط آب ولی بعدش دستمال میکشم خشک خشک شه
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
خیلی محکم نکش عزیز..
حساس شده..
الان که اینجوری شدی
دستمال رو نکش فشار بده آب اطراف بگیر..
نمیدونم تونستم منظورم بگم یا نه
یعنی میگم بجای کشیدن دستمال، دستمالو بزار و بردار تا خشک شه
حساس شده..
الان که اینجوری شدی
دستمال رو نکش فشار بده آب اطراف بگیر..
نمیدونم تونستم منظورم بگم یا نه
یعنی میگم بجای کشیدن دستمال، دستمالو بزار و بردار تا خشک شه
0
1400/01/03
saf farah
کرم ثمین حاوی اوره ۵ درصد برن
0
1400/01/03
saf farah
ی مدت شورتم نپوش
0
1400/01/03
الناز Fdr
برای قرمزی و قاش خوردن من دکتر بهم پماد موپیروسین داد که خوب شدم
1
1400/01/03
سوال کننده
متوجه شدم عزیزم الانم فقط دستمال میزارم نمیکشم....اخه اگه خشک نکنم دیگه مرطوب میشه عفونت میگیرم....بخدا موندیم چیکار کنیم
0
1400/01/03
سوال کننده
من شلوار نمیتونم بپوشم شورتم اصلا همش لباس بلند میپوشم...
0
1400/01/03
سوال کننده
منم باید برم دکتر شاید چیزی بده زودتر خوب بشه
0
1400/01/03
مهدیه ❤️
دستمال نکش با باد سشوار از فاصله نه چندان نزدیک و نه چندان دور خشک کن هم واژنتو هم باسن هم ران، یخورده خییییلی کوچولو از این مرطوب کننده های پوست ب جای زخمت بزن فورا خوب میشی
0
1400/01/03
سوال کننده
خیلی ممنون از راهنماییتون عزیزان...
0
1400/01/04
پزشک اوما
سلام روغن بایوایل یا پماد کالاندولا بزنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



861

