من دوهفته پیش آزمایش ادرارو تست تحمل گلوکز دادم ونرمال بود یک هفته بعد از آزمایش رفتم بهداشت و گفتن افزایش وزن ناگهانی داری و ارجاع دادن بیمارستان اونجام گفتن ورم داره دست و صورتت همون روز ازم آزمایش ادرار گرفتن و زده بود مقدار کمی پروتئین وگلوکز دیده شد ( البته من بعد اون چند روز شرینی جات خورده بودم) فشارمم خوب بود بعد دوباره فرستادن آزمایش ادرار ۲۴ ساعته ک باز اونم نرماله.
فشارمم همش ۱۰و ۱۱ هست نمک هم اصلا استفاده نمیکنم در حد طعم دادن به غذا
الان حس میکنم ورمم بیشتر شده دکترا هم نیستن ک برم. کف پام بخاطر ورم راه ک میرم درد میگیره. علت این ورم چیه و چیکار کنم کمتر بشه؟؟
ی سوال دیگه اینکه چطور به فاصله یک هفته دفع پروتئین ک منفی بود مثبت شد؟؟
علت دفع پروتئین چی هست و چیکار کنم؟؟خطرناکه با این آزمایشا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



479
1400/01/03






