Ooma
پرسش (1400/01/03):

حس دفع در هفته سی و شش

خانومها همش حس دفع دارم اما میرم دستشویی چیزی نمیاد
دلیلش چیه؟؟؟؟

منم اینجوری شده بودم هفته پیش خیلی حس بدیه فکر میکنم عادی باشه
عادیه عزیزم منم این حس رو دارم
سلام در این سن بارداری بعلت فشاری است که جنین به مثانه وارد میکند و طبیعی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.