
این عکس نافش
خوب میشه
اگه بوی عفونت نمیده
خون نمیاد
ای خدا کی نی نی من دنیا بیاد نافش بیوفته
به نظر من که طبیعیه
به مرور درست میشه
عزیزم این ورم طبیعیه،چند روز دیگه ورمش میخابه،دختر منم اینطوری بود نافش خودش خوب شد
مبارکه زینب ناف نیکو هم ورم داشت ورمش کمتر از مهدیار بود تازه تازه داره خوب میشه
چقد برامده اس نافش از اول همین طوری بود؟ یا زور زده گریه کرده نافش اومده بیرون؟
چشم بهم بزنی اومده بغلت انشالله
قربونت.عه پس طبیعیه.مرسی سیما جون.اره راحت شدم نافش افتاد.باز باید ببرمش ختنه
گریه زیاد نمیکنه زور خیلی میزنه
آره عزیزم،دختر من بیشتر از این ورم داشت دکتر گفت طبیعیه خوب میشه
مرسی عزیزم.الان ورمش خوب شده؟؟؟
چیزی نمیخاد روی نافش ببستم؟
آره عزیزم،الان ناف دخترم صاف شده
فقط پوشک روش نبند ویه گاز استریل بزار روش که اگه خونمیاد لباسش خونی تشه والوده نشه نافش
باشه عزیزم خیییلی ممنون از راهنماییت
سلام طبیعی است کم کم ورم میخوابد فقط روش پوشک نبندید