سلام من الان ۳۱ هفته و ۴ روزم هست. سونوی ۲۸ هفته رو نرفتم. دکتر برام نوشت چون قبل از ۲۸هفته حرکات بچم کم بود ب دکترم گفتم گفت سونو مینویسم اگه حرکاتش خوب نشد برو منم حرکاتش خوب شد دیگه نرفتم .الان توی ی پیج خوندم ک نوشته بود این سونو برای بررسی سلامت جنین ک آب دور بچه هست الان خیلی نگرانم نمیدونم چکار کنم
کیا این سونو رو نرفتن؟
ممنون میشم جوابمو بدید
پرسش (1400/01/02):
من سونو ۲۸ هفته نرفتم
758
22
1400/01/02
سوال کننده
0
1400/01/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عیب نداره خب الان برو
0
1400/01/02
سوال کننده
برای ۳۲تا۳۴هفته برام نوشته
میترسم دیر شده باشه
میترسم دیر شده باشه
0
1400/01/02
fatima ghasemi
نه منم برا اب دورش 30، هفته رفتم
0
1400/01/02
fatima ghasemi
الان مشکلی نداره برو
0
1400/01/02
سوال کننده
۲۸هفته نرفتید؟
0
1400/01/02
خانم گل .
از کی سونو نرفتی؟
0
1400/01/02
سوال کننده
از ۱۸هفته دیگه نرفتم
0
1400/01/02
خانم گل .
خب الان دیگه وقتشه باید بری
0
1400/01/02
خانم گل .
چون بین 28 تا 32 هفته باید ی سونو انجام بدی
0
1400/01/02
سوال کننده
حالا هفته اینده باید برم
0
1400/01/02
خانم گل .
هر چ زودتر بهتر
0
1400/01/02
سوال کننده
الان ۳۱ هفته و ۴ روزم هست. هفته دیگه میرم
اخه دکترم برای ۲۸ هفته تاکید نکرد ک برم دقیقا ۲۸هفته و دوروز هم ویزیت شدم فقط برام آمپول روگام نوشت ک بزنم و سونوی ۳۲ تا ۳۴ هفته گفتن انجام بدم
اخه دکترم برای ۲۸ هفته تاکید نکرد ک برم دقیقا ۲۸هفته و دوروز هم ویزیت شدم فقط برام آمپول روگام نوشت ک بزنم و سونوی ۳۲ تا ۳۴ هفته گفتن انجام بدم
0
1400/01/02
سوال کننده
الان سونو گرافی ها تعطیل هستن.
0
1400/01/02
nahid nt
۲۸ تا ۳۲وقت هست
0
1400/01/02
فاطمه آ
سلام
منم نرفتم عزیز جان
انشالله مشکلی نباشه، اگه حرکاتش خوبه هنوز هم، واستا همون هفته دیگه برو سونو رو بده، من سونو رو 32 هفته رفتم که گفتن آب دور جنین کمه، خودم رو بستم به آب خوردن درست شد.
منم نرفتم عزیز جان
انشالله مشکلی نباشه، اگه حرکاتش خوبه هنوز هم، واستا همون هفته دیگه برو سونو رو بده، من سونو رو 32 هفته رفتم که گفتن آب دور جنین کمه، خودم رو بستم به آب خوردن درست شد.
0
1400/01/02
فاطمه آ
ببین خیلی حساس نشو، الان که انجامش ندادی، و برای 32 هفته تا 34 هم که سونو داری پس بهتره در اولین فرصت بری سونو رو انجام بدی و نگذاری برای هفته 34، خب؟؟؟
چون 28 هفته هم همین سونو رو انجام میدن، تو این سونو 32 هفته خم باید آبش چک بشه
فقط یه جای معتبر برو حتما
چون 28 هفته هم همین سونو رو انجام میدن، تو این سونو 32 هفته خم باید آبش چک بشه
فقط یه جای معتبر برو حتما
0
1400/01/02
سوال کننده
حتما میرم
البته نمیدونم سونوهای شخصی کیباز میکنن
البته نمیدونم سونوهای شخصی کیباز میکنن
0
1400/01/03
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام،ایا این سونویی ک میگین با سونو وزن یکیه؟!
0
1400/01/03
lila s
دکترم برای من یه سونو نوشت گفت آخر ۲۸ هفته برو که رفتم الان برای آخر ۳۷ هم یه سونو نوشته که باید ۷ فروردین برم به نظرم سونو هارو سر وقت برو و این که حالا نرفتی اشکال نداره ولی به محض این که سونوگرافیا باز شدن برو
0
1400/01/03
lila s
چون به نظرم آخر ۲۸ بفهمی مثلا وزنش کمه بهتر از اینه که ۳۲ هفته متوجه شی
1
1400/01/04
پزشک اوما
سلام بهتره یک سونو وزن جنین بین هفته های ۲۸ تا ۳۲ بارداری انجام شود ،در این سونو وزن جنین و میزان آب مایع آمینوتیک مهم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




