بچه ها ک نی نیشون زیاد وزن نداشته بود بعدش چیکار کردن ک وزن گرفته چی خوردین ک خوب بوده و تاثیر گذاشته؟؟
کربوهیدرات زیاد بخور.. برنج و نون و غلات.. یکی از فامیلامون میگفت دکترش گفته ماه های آخر برای وزن گیری بیشتر بستنی و دلستر بخور که البته من انجام نمیدم بازم بپرس ببین درسته
من شنیدم آش نخود لوبیا خیلی خوبه. در کل حبوبات میگن وزن رو زیاد میکنه
موز.کباب کوبیده.شیرموز.اجیل
من دخترم تو ۲۹ هفته ۱۳۸۰ گرم بود بعد روزی ی تخم مرغ ابپز.شیرموز.اجیل.کوبیده خوردم بعد س هفته رفتم سونو وزن شده بود ۲۲۶۰ گرم
بستنییییی،کباب، حبوبات ، آجیل،
من وزن بچه ام کم نبود آخرین سونو ولی از اول بستنی و شیر و تخم مرغ و ماکارانی و برنج و آبگوشت و کله پاچه میخوردم 😁حالا یه هفتع دیگه سونو دارم نمیدونم همه جذب خودم شده یا جذب وروجک هم شده اینایی رو که من میخوردم به خاطر قند و نشاسته و چربی داخلش میگفتن وزنو بچه رو میبره بالا نونم بربری میخورم 😁الانم به جای جوانه گندم سمنو میخورم چون زیاد دوست ندارم روزی در حد ۴ قاشق غذاخوری پر شیرم هنوز میخورم بستنی هم همینطور ولی ماکارانی و آبگوشت و برنجو کم کردم به جاش میوه میخورم
سلام به پهلو خوابیدن بهترین حالت خواب در بارداری است و بهتر از آن پهلوی چپ است حالا حساس نشوید ، چپ و راست فرقی ندارد ، اما بیشتر غذای پروتئینی بخورید ، مغزیجات و تخم مرغ ، مرغ و ماهی و گوشت زیاد بخورید