منم سرپا وایمیسادم شکم ددد میگرفتم ک رفتم سونو جفت پایین بود
از اول همین طور بودم گفتن طبیعیه
این تکرر و بعضی وقتا فشار و سوزش دلم و به شور انداخته
اخه یه جایی هستم که تا بعد ۱۳ به دکتر و اینا هم زیاد نمیتونم برم
زیاد مایعات بخور
ماستم خوبه
خب رحم بزرگر میشه ب مثانه فسار میاد مباد و زود زود باید بری سرویس
از ی طرفم چون بدنت ضعیف میشه این دوران احتمال عفونتم میتونه باشه
نگران نباش
منم خیلی وقتا اینحور بودم ازمایش ادرار دادم سالم بودم
من قبل ازینکه بدونم باردارم دل درد داشتم، تا همین الان که اینجا خوابیدمم دلم درد میکنه
از همون موقعم جوری همش دستشویی دارم که هرقدر زود میرم دستشویی بازم (ببخشید) قبل ازینکه بشینم دمپایی یا پامو خیس و کثیف میکنم(ادرار)
هربار درمورد اینا از دکترم پرسیدم گفته بخاطر اینکه رحمت داره جا باز میکنه، طبیعیه
البته قبل سونو قلب بهم شیاف داده بود، دل دردمو کمتر میکرد ولی تهوع و ...رو بیشتر میکرد
به دکترم گفتم، گفت یا شیاف بزن یا استراحت کن که کمتر دل درد بگیری
سلام حتما کشت ادرار بدهید احتمال عفونت هست