سلام پزشک اوما عیدتون مبارک
دخترم ۱ماه و ۲۴روزشه دیشب متوجه شدم توی دهنش روی لب پایینش ازداخل یه چیزی مث جوش بادکنکی دراومده خیلی ترسیدم دکترم نیست ببرم شما میتونین کمکم کنین 😥😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



746
1400/01/01






