سوال به متخصص عزیز و مامان های گل :❌❌لطفا همه جواب بدین خواهش میکنم❌❌
طول سرویکس شما تو سونو ان تی و بعدش انومالی چند بود؟؟؟ من تو هفته ۱۳ از طریق واژینال ۲۴ بودم سرکلاژ شدم و تو هفته ۱۸ انومالی از طریق شکمی ۲۲ بودم ایا این اختلاف برای نوع سونو و شکمی اختلاف میاره خیلی نگرانم استراحت مطلق هم هستم از طرفی داروهامم هم استفاده میکنم ایا زیاد نیستند؟؟؟
و من الان ۱۸ هفته و ۴ روزم هیت و دو روزه حرکت جنین حس نمیکنم ایا خطری داره؟؟؟؟
دکار بهم روزی ۲ تا شیاف و ۲ تا دوفاستون و هفته ای ۱ امپول هیدروکسی پروژسترون داده ایا زیاد نیست؟؟؟
پرسش (1399/12/29):
حرکت جنین.سرکلاژ.سرویکس و انومالی و
1573
111
1399/12/29
سوال کننده
2
1399/12/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قطعا واژینال و شکمی کمی اختلاف دارن .
نگران نباش سرکلاژ شدی خیالت راحت
ان شالله ب سلامتی بدنیا میاد نی نیت😇
نگران نباش سرکلاژ شدی خیالت راحت
ان شالله ب سلامتی بدنیا میاد نی نیت😇
4
1399/12/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
حرکت جنین هم بعد ۲۰ هفته واضح تر متوجه میشی نگران نباش
0
1399/12/29
سوال کننده
سلام عزیزم تشکر از جوابت
یعنی شکمی کمتر نشون میده یا بیشتر؟؟؟
یعنی شکمی کمتر نشون میده یا بیشتر؟؟؟
0
1399/12/29
سوال کننده
خیلی استرس دارم یکی برای سرویکس یکی حرکت و داروهام
میگم نکنه این همه پروژسترون زیاد باشه
میگم نکنه این همه پروژسترون زیاد باشه
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
بیشتر یا کمترش را هنوز من نتونستم ازهم تشخیص بدم، ولی اینو میدونم واژینال دقیقتر، همین تازگیا یکی از بچه های اوما اسمش یلدا، سونو شکمی سرویکس 31بود واژینال شد 45
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
من خودم واژینال 35بودم تو سونو قلب 8هفته، برای NT رفتم 12هفته شکمی 32بودم، دیگه نمیدونم این عدد 32 واقعیه یا نه کمتره یا بیشتره
1
1399/12/29
مهدیه ❤️
سرکلاژ کردم دیگه، امیدمم به خداست آن شالله ک هیچ اتفاق بدی واسه هیچ کدوممون نیفته
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم ان تی ۲۸ بود آنومالی ۳۱، اما با توجه به ۲سقط قبلی تا هفته ۲۰ روزی دوتا دوفاستون و بعداز اون شبی یدونه شیاف واژینال
شبی یه آمپول انوکساپارین و یدونه آسپرین ۸۰ میخورم
شبی یه آمپول انوکساپارین و یدونه آسپرین ۸۰ میخورم
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
حرکت هم از ۲۱ هفته متوجه شدم اولش مثل قلقلک یا بال زدن پروانه بود
0
1399/12/29
سوال کننده
انشالله توکل به خدا
اگه ۳۲ سرکلاژ کردی خیلی خوبه
من ۳۰ بودم دکترم گفت خوبه بعد ۲ هفته اوندم ۲۴ وقتی با سونو رفتم میشش حتی حاضر نشد ویزیتم کنه ساعت ۲ نوبت داشتم نشستم تا ساعت ۹ شب بعد هم گفت ویزیت نمیکنم الان برو ی مطب بگو عملت کنه
خدا ازش نگذره خیلی بهم استرس وارد کرد که زونا گرفتم وای وحشتناک بود منم دکترم عوض کردم
اگه ۳۲ سرکلاژ کردی خیلی خوبه
من ۳۰ بودم دکترم گفت خوبه بعد ۲ هفته اوندم ۲۴ وقتی با سونو رفتم میشش حتی حاضر نشد ویزیتم کنه ساعت ۲ نوبت داشتم نشستم تا ساعت ۹ شب بعد هم گفت ویزیت نمیکنم الان برو ی مطب بگو عملت کنه
خدا ازش نگذره خیلی بهم استرس وارد کرد که زونا گرفتم وای وحشتناک بود منم دکترم عوض کردم
0
1399/12/29
سوال کننده
منم روزی ۲ تا دوفاستون هفتی ۱ امپول پروژسترون .روزی ۲ تا شیاف .شبی ا اسپرین و روزی ۱ انوکساپارین
ولی ایا این همه پروژسترون خطری نداره؟؟
ولی ایا این همه پروژسترون خطری نداره؟؟
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
چه دکتر بی نزاکتی
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
دکتر من زیر ۲۵ سرکلاژ میکنه، اما من فقط اشپزی میکنم، کار خونه اصلا، خم وراست اصلا، نزدیکی ممنوع، بیرون اصلا نمیرم فقط تا مطب
0
1399/12/29
سوال کننده
من از هفته ۱۶ خبلی حرکت حس میکردم چون بریچ بود چتان ضربه نیزد ب دهانه رحمم ولی ۲ روزه انکار نه انگار که وجود داره
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
توکل به خدا
1
1399/12/29
مهدیه ❤️
خطری داشت ک تجویز نمیکرد، قطعا منفعتش از زیانش بیشتره
0
1399/12/29
سوال کننده
هیچ وقت نمیبخشمش
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
حتما ضرر نداره که میگن استفاده کنیم توکل به خدا، اما دکتر من گفت دوفاستون تا ۲۱ هفته جوابگو هس شیاف بزار و حتمااا واژینال
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
آخی، ضربه میزنه ب دهانه رحمت 😁 من حالا هی تو دلم میگم خدایا کاش ضربه هاش بزنه تو شکمم 🤗🤗
0
1399/12/29
پزشک اوما
سلام اندازه دقیق طول سرویکس در سونو واژینال مشخص میشود ، نگران نباشید شما استراحت مطلق هستید و سرکلاژ شدید ، در این سن بارداری حرکت جنین الگوی ثابت ندارد و ممکنه یک روز باشه یک روز احساس نشه، حتما دارو ها طبق دستور پزشک معالج مصرف شود.
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
بیا اینم پزشک اوما
0
1399/12/29
سوال کننده
من استراحت مطلقم فقط فرنگی میرم
البته نمیدونم این کارم لشتباهه یا نع
من کلا فرنگی پاکیزگیش قبول ندارم وقتی کارم تمام شد وشستشو انجام شد دوباره از کمر به پایین میشورم ۱ پام میزارم لب فرنگی و کامل طهارت میکنم
ایا اینکه پام بالا بزارم هطر داره؟؟؟
البته نمیدونم این کارم لشتباهه یا نع
من کلا فرنگی پاکیزگیش قبول ندارم وقتی کارم تمام شد وشستشو انجام شد دوباره از کمر به پایین میشورم ۱ پام میزارم لب فرنگی و کامل طهارت میکنم
ایا اینکه پام بالا بزارم هطر داره؟؟؟
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
واژینال یخورده سخت نیست، میریزه لای پات ی حالت روغنی هم داره
0
1399/12/29
سوال کننده
ای جانم تشکر از لطفتون حاجت روا بشید انشالله
اگه کمتر شد چکار کنم؟؟؟؟؟
اگه کمتر شد چکار کنم؟؟؟؟؟
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
نکن به خودت سخت نگیر این دوران هم میگذره منم خیلی حساس بودم اما الان میگم فقط فرنگی😂
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
نه موقع خواب میزارم بلند نمیشم تا نماز یکمش بیرون میریزه رو لباس زیر، که من از دکترم پرسیدم گف مقداری که باید جذب بشه طی یکساعت جذب میشه
0
1399/12/29
سوال کننده
فقط طهارتش انقدر دیگه خودم شستم که پایین تنم خشک شده و میسوزه کرم مرطوب کننده میزنم
فقط میخوام بدونم اگه پام بزارم لب فرنگی ایرادی داره؟؟؟
فقط میخوام بدونم اگه پام بزارم لب فرنگی ایرادی داره؟؟؟
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
دسشویی ما هم دوش حمام داره، منم خودمو با شیلنگ نمیشورم، میام دوش را میگیرم پایین میشورم کل پاهامم شسته میشه. بعدم با سشوار خشک میکنم ک عفونت نگیرم، دیگه نمیدونم چقدر اینکار درسته چقدر اشتباه
1
1399/12/29
سوال کننده
من پد میزارم که لباس زیرمم خراب نشه
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
چی بگم من، ولی من نمیکنم اینکارو خیلی مراعات میکنم
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
سختش نکنید
0
1399/12/29
سوال کننده
منم با دوش متحرکه ولی باید پام بزارم لب فرنگی که کامل دستم برسه😅😅😅😅
1
1399/12/29
سوال کننده
جذبش سریعتره
0
1399/12/29
سوال کننده
بچه ها این ازمایش منم نگاه میکنید
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
خب بذار رو این چارپایه کوچیکا ک زیاد پات بالا نیاد
0
1399/12/29
سوال کننده

0
1399/12/29
سوال کننده

0
1399/12/29
سوال کننده

0
1399/12/29
مهدیه ❤️
دفع پروتئین داری تو ادرات قند داری
0
1399/12/29
یاس shi
منم ۲۴بود سرکلاژشدم اورژانسی استراحت مطلقم حتی برا دسشویی گفت نباید بلند بشی لگن میگیرن برام روزی یه امپول انوکساپارین با هفته ایی یه امپول پولوتون با روزی دوتا شیاف تجویزکرده الان هفته ۲۰هستم خیلیییییییی روزا دیرمیگذره
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
نگفت تا کی لگن بذارن؟
0
1399/12/29
یاس shi
یادم رفت بگم پاهامم بالاس روبالشت گفت تا ۷ماهگی همینطوری
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
ای وای عزیزم، ولی دیگه چیزی نمونده دوماه طاقت بیاری اوکی میشی
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
پس واسه سونو و رفتن ب مطب چی؟ چجوری میری
0
1399/12/29
یاس shi
مهدیه باورمیکنی یکی میگه سلام میزنم زیر گریه اینقد سختمه این حالت
0
1399/12/29
سوال کننده
پس دکتر چیزی نگفت
0
1399/12/29
یاس shi
گفت تا ۷ماهگی نیاپیشم سونونداری
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
دقیقا میفهمم چی میگی، یجوری انگار حالت برزخ داره آدم، هیچکاری جز صبر و امیدواری نیست واسه آدم
0
1399/12/29
سوال کننده
الان چقدره؟
0
1399/12/29
یاس shi
۲۴دیگه
0
1399/12/29
سوال کننده
بعدش دیگه سونو ندادی که ببینی چند شدی
0
1399/12/29
یاس shi
نه دیگه
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
خداروشکر حالا رفت و آمد نداری، از این بابت راحتی
0
1399/12/29
خانم گل .
من اولین بار تو سونو 29 هفتگی طول سرویکسمو چک کردم قبل اون. چک نکرده بودم
0
1399/12/29
سوال کننده
دکترت عوض کن
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
والا آدم استرس نمیگیره
0
1399/12/29
یاس shi
چه ربطی به دکترم داره
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
تو هم سرکلاژی؟
0
1399/12/29
سوال کننده
که بهت گفته تا ۷ ماهگی نیا
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
نه گفت زیر ۲۵ سرکلاژ میکنم، من ۳۱ بود ولی استراحت نسبی فقط آشپزی میکنم کاره دیگه نه
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
شاید واقعا نیاز نیست ک بره
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم از آنومالی دیگه سونو نشدم بعداز عید سونو وزن ان شاالله
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
بسلامتی آن شالله
0
1399/12/29
سوال کننده
وای من دیروز داشتم مسابقه میدیدم طرف برنده شداز ذوق گریه کرد منم اصلا نتونستم جلو گریما بگیرم
مسابقه تمام شد ولی من همچتان گریه میکردم
روزها هم تنهم توخونه😐😐😐
مسابقه تمام شد ولی من همچتان گریه میکردم
روزها هم تنهم توخونه😐😐😐
1
1399/12/29
یاس shi
بعد انومالی سونو نداری عزیزم
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
سلامت باشید، همچینن
0
1399/12/29
سوال کننده
به نظر من اشپزی هم نکن
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
دیگه کسی نیس غذای بیرونم باب میلم نیس
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
توکل به خدا پیش میبریم ان شاالله من بعداز ۱۱ سال باردارم فقط خدا خودش کمک کنه
0
1399/12/29
خانم گل .
من اصلا اون موقع نمیدونستم سرویکس چی هست بعد ک اومدم اوما دیدم همه حرفشو میزنن تو همه سونو ها هست
29 هفته ک رفتم سونو خودم گفتم چک کن
29 هفته ک رفتم سونو خودم گفتم چک کن
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
چخوب😂😂😂
0
1399/12/29
خانم گل .
انشالله سالم بغلش کنی
0
1399/12/29
خانم گل .
یعنی در این حد بودم😂😂😂
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
بهتر استرس نداشتی الکی
0
1399/12/29
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
قربونت ان شاالله
0
1399/12/29
سوال کننده
منم بعد ۸ سال خودم تنبلی خفیف داشتم ولی شوهرم ۱۰۰ اسپرمش غیزنرمال بود
تو سال ۹۷ سقط داشتم
تو سال ۹۷ سقط داشتم
0
1399/12/29
Fi Fi 🤱
من انتی شکمی انجام داد۵۱بودم باز انومالی هم شکمی انجام داد ۴۵ بودم... نمیدونم چرا اینقدر تغییر کرده بود
0
1399/12/29
Fi Fi 🤱
با اینکه فعالیت سنگینی هم نداشتم
0
1399/12/29
سوال کننده
با بالارفتن سن بارداری کم میشه
0
1399/12/29
سوال کننده
نگران نباش
0
1399/12/29
نسرین ....
منم دوروزه هیچ علائمی ندارم خیلی میترسم
0
1399/12/29
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
من انتی و انومالی ۳۶ ونیم
0
1399/12/29
سوال کننده
من پرسیدم گفتند طبیعیه حالا توکل به خدا
0
1399/12/29
سوال کننده
خیلی واژنم و زیردلم احساس سنگینی دارم
0
1399/12/29
نسرین ....
انشالله ک چیزی نیست خیلی نگرانم
0
1399/12/29
نسرین ....
من همینم دیگ ندارم انگار ن انگار باردارم فقط یکم زیر دلم درد میگیره
0
1399/12/29
سوال کننده
نه گلم نگران نباش طبیعیه منم الان شرایط شما را دلرم منتهی بغضی اوقات درد دل که گفت برای اینه که جنین داره از لگن خودشا میکشه بالا
0
1399/12/29
نسرین ....
قربونت برم ،کاش بارداری بی استرسی رو سپری کنیم
0
1399/12/29
nahid nt
من ان تی شکمی ۳۱ بود
آنامولی ششکمی ۴۲
آنامولی ششکمی ۴۲
0
1399/12/29
سوال کننده
خدانکنه گلم.انشالله این دوران به سلامتی سپری کنیم و به شادی تودلی هامون بغل کنیم🥰🥰🥰🥰😇
0
1399/12/29
سوال کننده
خیلی خوبه
0
1399/12/29
زینب 🌺🌺
سلام عزیزم.دیگه سرکلاژ شدی خیالت راحت باشه استرس نداشته باش فقط رعایت کن. منم تو 13 هفته با سرویکس 20 و باز شدن دهانه رحم سرکلاژ شدم. تا آخر بارداری خیلی استرس سرکلاژم رو داشتم.
0
1399/12/29
زینب 🌺🌺
شما اصلا استرس نداشته باش
0
1399/12/29
زینب 🌺🌺
سرکلاژ منو به زور باز کردن موقع سزارین....خیلی محکم بود.
0
1399/12/29
نسرین ....
ب امید خدا😍😍
0
1400/01/01
فاطمه فاطمی
واقعا برات متاسفم
خیلی خیلی سخته
من درک میکنم
وای به این فکر کن نصف راه رو رفتی
ان شالله بقیشو بسلامتی بری بچتو بغل میگیری
یکم سر خودتو گرم کن
کتاب بخون
اینستا برو
خرید انلاین انجام بده
تموم میشه انش الله
خیلی خیلی سخته
من درک میکنم
وای به این فکر کن نصف راه رو رفتی
ان شالله بقیشو بسلامتی بری بچتو بغل میگیری
یکم سر خودتو گرم کن
کتاب بخون
اینستا برو
خرید انلاین انجام بده
تموم میشه انش الله
0
1400/01/01
سوال کننده
عزیزمی تشکر از لطفت و دلداریت
ولی هی میترسم سرکلاژم باز بشه تو ۱۳ هفته از،طریق واژینال ۲۴ با باز شدم ۱ سانت بودم و تو هفته ۱۸ از طریق شکمی ۲۲
دلهره دارم نکنه کم بشه و این اختلاف برای نوع واژینال و شکمیه؟
بعضی اوقات احساس سنگینی تو واژن و زیر دلم دارم و پشت درد و ضربه از داخل ب دهانه رحم
شما هم این حالات را داشتید؟
ولی هی میترسم سرکلاژم باز بشه تو ۱۳ هفته از،طریق واژینال ۲۴ با باز شدم ۱ سانت بودم و تو هفته ۱۸ از طریق شکمی ۲۲
دلهره دارم نکنه کم بشه و این اختلاف برای نوع واژینال و شکمیه؟
بعضی اوقات احساس سنگینی تو واژن و زیر دلم دارم و پشت درد و ضربه از داخل ب دهانه رحم
شما هم این حالات را داشتید؟
0
1400/01/01
سوال کننده
تا چند هفتگی جنین میتونه بیرون از شکم زنده بمونه؟؟؟
0
1400/01/11
فاطمه فاطمی
۲۸ هفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




