Ooma
پرسش (1399/12/29):

تفسیر ازمایش گلوکز لطفا

سلام به دوستای عزیز
بی زحمت ازمایش گلوکز من رو تفسیر کنید.
ممنون

تفسیر ازمایش گلوکز لطفا
تفسیر ازمایش گلوکز لطفا
هرسه آیتم ناشتا ،یکساعته ودوساعته تون عالیه خداروشکر🙂
عالیه عزیزم
خوبه گلم
چند هفته باید بریم برای آزمایش گلوکز؟
سلام نرمال است فقط تیروئید بهتره زیر ۳.۵ باشه
از هفته ۲۴ تا ۲۸ باید رفت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.