سلامخسته نباشید.من امروز رفتم سونوی ان تی.ولی همچنان جفتم و زده سمی سیرکولار چرا🤔مشکلی هست ینی چرا جاش مشخص نیس .بعد طول سرویکسمم نزده آیا بابد دکترم تو دفترچم قید میکرد؟؟؟حالا باید برای فهمیدنش تا انومالی صبر کنم ینی🤔🤔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2772
1399/12/28



