سلام ، دکتر از روز اول بارداری برام آسپرین ۸۰ تجویز کرده روزی یک عدد الان مقاله اوما رو خوندم که نوشته مصرف آسپرین خطرداره میخواستم بدونم واقعا مصرف آسپرین برای جنین ضرر داره ؟ ممکنه دکتر بخاطر سقط ۸ ماه پیشم بعلت هماتوم آسپرین داده باشه؟
0
1399/12/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من از روزی آزمایش مثبت شد میخورم
0
1399/12/28
سوال کننده
پس مشکلی نداره ؟برای منم تا ۳ماه دیگه نوشته بخورم این مقاله اومارو خوندم ترسیدم 😭
0
1399/12/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من که خوردم غربالگری هارو انجام دادم سالم بود خداروشکر
0
1399/12/28
elel azadi🤰🏼
من از اولش دارم میخورم دکترم گفت تا ۳۶ هفته باید بخوری
0
1399/12/28
سوال کننده
منم امروز سونو بودم خوب بود ولی خب غربالگری مونده هنوز
0
1399/12/28
سوال کننده
شما هم سابقه سقط داشتین؟
0
1399/12/28
فاطمه بانو👨👩👧👦
من تو اقدامم آسپرین میخوردم
امپول انوکسا هم میزنم
مشکلی نداره
امپول انوکسا هم میزنم
مشکلی نداره
0
1399/12/28
سوال کننده
مرسی واقعا خیالم راحت شد داشتم سکته میکردم چون من از روزی که تستم مثبت شد دکتر بهم داده
1
1399/12/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من ۲تا سقط داشتم، هم آسپرین میخورم هم آمپول انوکسا میزنم
0
1399/12/28
💗masumeh💗 👨👩👧
منم مهرماه سقط داشتم دکتر از همون موقع بهم آسپرین داد الانم که باردارم میخورم هرشب
0
1399/12/28
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
بخور نترس منم دوهفتس میخورمو مشکلیم نیست خداروشکر
1
1399/12/28
رها ایمانی
مشکلی ایجاد نمیکنه فقط هر کسی تو بارداری آسپرین مصرف میکنه تا هفته ی ۳۶ باید بخوره نه بیشتر
0
1399/12/28
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
دکترمنم گفت ۳۶ هفته قطعش کنم
0
1399/12/28
فرزانه مامان شازده والا
منم هروز میخورم، جلوگیری از سقطه
0
1399/12/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من اوایل لکه بینی داشتم ماما بهم اسپرین داده بود بخورم شیافم بذارم،بعد ک رفتم پیش جراح و متخصص زنان برام قط کرد هردو رو خداروشکر مشکلیم نداشتم
0
1399/12/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه دکترت لازم میدونه برات حتما استفاده کن
0
1399/12/28
elel azadi🤰🏼
بله عزیزم یکبار سقط داشتم دکترم گفت آسپرین باعث میشه خونرسانی به جفت و جنین بهتر انجام بشه
0
1399/12/28
خودت نگهداربچم باش
سقط توچن هفته داشتیدکه آسپرین میخوردید؟؟من تو19هفته بچموازدست دادم ولی الان دکترم ننوشت برام گفت اون سقط حساب نمیشه تو19هفته دیگه زایمان کردیه حالابنطرتون بخورم یانه
0
1399/12/28
خودت نگهداربچم باش
شماتوچتدهفته سقط داشتید؟؟
0
1399/12/28
خودت نگهداربچم باش
من تو19هفته بچموازدست دادم الان که باردارم دکتربرام ننوشت میگه تو19هفته سقط حساب نمیشه تودیگه زایمانش کردیه حالابنظرتون بخورم یانه
0
1399/12/28
پزشک اوما
سلام بدون نگرانی مصرف کنید گاهی فواید مصرف قرص تر مضراتش بیشتر است
0
1399/12/28
leila sh
سلام منم ۲ تا سقط داشتم از اول بارداری آسپرین میخورم و آمپول انوکساپارین میزنم
0
1399/12/28
سوال کننده
من تو ۶ هفته سقط داشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خوردن آسپرین در ماه اول بارداری
- قطع آسپرین و ورم یک دفعه ای پاها
- مصرف آسپرین در بارداری
- ماه چهارم بارداری چه داروهایی تجویز میشه؟؟؟؟
- سلام دکتر و دوستان عوارض آمپول انوکسان لطفا کسایی ک مصرف کردن بیان! 🤔🤔
- قرص آسپرین بچه شما هم مصرف میکنید؟اگر مصرف میکنید به خاطر چی؟
- مامانای بارداری ک آسپرین و آمپول انوکسا استفاده میکنید
- مصرف اسپرین تا انتهای بارداری
- آی وی اف انجام دادم هفته هفت هستم
- فشار ۹ روی ۵ پایینه ؟



547

