سلام.
۱۶ هفته هستم.
تا الان فقط فولیک اسید خوردم.
از الان مولتی ویتامین و فی فول و دیگه چی بخورم؟
آیا کلسیم و ویتامین دی لازم نیست؟؟؟
پرسش (1399/12/27):
چه داروهایی از هفته۱۶ بخوریم؟
332
12
1399/12/27
سوال کننده
0
1399/12/27
پریا 🤱🧿
سلام دکترت باید آزتو بیینه هرچی احتیاجه بده
0
1399/12/28
پریا 🤱🧿
ولی من همشو میخورم اینایی که گفتی
0
1399/12/28
amene 💖mirzaiy💖
کلسیم رو همه دکترا میدن ویتامین دی هم بستگی به ازمایشات داره مولتی ویتامین به وزنت ربط داره من دو تا در هفته میخورم فی فول هم اجباریه باید روزی یکی بخوری
0
1399/12/28
amene 💖mirzaiy💖
بازم با دکتر خودت مشورت کن
0
1399/12/28
پریا 🤱🧿
فی فول همون قرص آهنه دیگه
0
1399/12/28
سوال کننده
دکترم آزمایشامو دید ولی نمیدونم چرا کلسیم ننوشت
0
1399/12/28
سوال کننده
اره
0
1399/12/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم دکتر من ب من فقط مولتی پرناتال داد و ویتامین د3 ک روزی یدونه میخورم،گفت اهن و کلسیم همین مولتی پرناتال کافیه دیگه اونارو برام جدا ننوشت
0
1399/12/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
5فروردینم برام ازمایش نوشته
0
1399/12/28
سوال کننده
اوکی مرسی
0
1399/12/28
هلیا 💕
عزیزم به نظرم اصلا سرخود قرصی رو مصرف نکن من خودم تالاسمی مینور هستم و قرصام با شماها کلا فرق می کنه به نظرم قرصی که مصرف می کنی براساس کمبود های بدنته
0
1399/12/28
پزشک اوما
سلام هفته بیستم به بعد کلسیم بخورید ، ویتامین دی اگر پایین است روزانه ۱۰۰۰ دوز را مصرف کنید ، مولتی و ففول را روزی یکبار بخورید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




