سلام من بعداز یک هفته پریودی تو روز ۸ نزدیکی محافظت شده بود کاملا ولی بخاطر شک بیخود خودم مجبور ب مصر ف اوسیز شدم .امروز ک ۷روز از مصرف قرص گذشته خونریزی کردم ک اونم تا غروب قط شد ..امکان لانه گزینی یا حاملگیه ؟؟یا خیالم راحت باشه ک حاملگی نیست هورمانام بهم ریخته ..لطفا جواب بدین ممنون ...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448
1399/12/27



