Ooma
پرسش (1399/12/27):

سلام لطفا نظرتون رو در مورد سونوی من میفرمایید

مایع آمینوتیک 141mmمناسبه؟؟
وزنش چی کم نیس؟. طبق ان تی 26هفته و6روز هستم

سلام لطفا نظرتون رو در مورد سونوی من میفرمایید
طول سرویکس رو ننوشته ولی خودم پرسیدم گفت خوبه خداروشکر 🥰
بند نافم دورش نبود
باباشم صدا کرد گفت بیا شومبول شازده رو ببین😂😍😍
سلام گلم هم مایع امینوتیک نرماله هم خداروشکر وزن نینی خوبه
😂😂😂😂
ممنونم عزیزم خداروشکر 🥰
سلام همه موارد نرمال است وزن هم خوبه مایع آمنیوتیک هم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه