سلام خدمت پزشک اوما من هشتم این ماه زایمان زودرس داشتم یعنی در سیو سه هفته بچم تا هشت روز تو دستگاه بود از روز سوم خودم با سینه شیر میدادم و روز هشتم مرخص شد تا دیروز مشکلی نداشت اما امروز موقع شیر خوردن حس کردم سخت نفس میکشه ایا مشکلی هست و اینکه با گذشت این مدت ریه اش کامل نشده؟ یا مشکل دیگه ای وجود داره لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



673
1399/12/27


