سلام دکتر عزیز و دوستان ، من ۴ماهه ک زایمان کردم و شیر خودمو میدم ولی هنوز پریود نشدم ، الانم بی بی چک زدم مثبت شد امکان داره توو شیردهی کاذب باشه؟
رابطه هم داشتم ولی با کاندوم بوده اما از اولش کاندوم نذاشتیم ولی همسرم میگه مطمئنه و حواسش بوده
پرسش (1399/12/27):
بی بی چک در زمان شیردهی
8692
85
1399/12/27
سوال کننده
1
1399/12/27
🤪Zahra 🤪
عزیزم وقتی بی بی چک مثبت شده خب نشونه بارداری هست
3
1399/12/27
یلدا 😊
سلاااام مبارکه بارداریت😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
0
1399/12/27
🤪Zahra 🤪
عزیزم اروم تر بگو 😂
0
1399/12/27
یلدا 😊
🤭🤭🤭خوب آروم تر بگم که چی بشه عادت کنه
0
1399/12/27
fifi r
احتمال زیاد بارداری
0
1399/12/27
یلدا 😊
بی بی چکتو بفرست
0
1399/12/27
یلدا 😊
شاید تبخیر اینا باشه
1
1399/12/27
سوال کننده
نگید توروخدا الان خیلی داغونم از نظر جسمی😔
یعنی اصن امکان نداره کاذب باشه؟
یعنی اصن امکان نداره کاذب باشه؟
0
1399/12/27
🤪Zahra 🤪
باهاش کنار بیاد🤪
0
1399/12/27
یلدا 😊
خخخ
6
1399/12/27
fifi r
تو شیردهی آدم زود باردار میشه
0
1399/12/27
fifi r
عکسش رو بفرست
0
1399/12/27
🤪Zahra 🤪
عکس بی بی بفرست
1
1399/12/27
یلدا 😊
چرا گلم داغون خدا رو چی دیدی دیگه قسمتت اینه شکر کن و باهاش کنار بیا سخته ولی کنار بیا
0
1399/12/27
سوال کننده
بی بی رو انداختم دور
0
1399/12/27
یلدا 😊
بی بی دیگه ای نداری
0
1399/12/27
سوال کننده
فردا یکی دیگه میزنم اونو میفرستم
0
1399/12/27
یلدا 😊
کامل مثبت بود یا هالع
0
1399/12/27
fifi r
خب حامله هستی ک هستی عزیزم ناراحتی نداره خدا داده🥰
1
1399/12/27
یلدا 😊
من اگه بشه همون بعد 40دوباذه اقدام میکنم😆😆😆😆😆😆
0
1399/12/27
سوال کننده
هاله بود
0
1399/12/27
یلدا 😊
چون میترسم بعد سالها دیگه نشه اینم به زور با کلی دارو
0
1399/12/27
یلدا 😊
چند دقیقه بعد هاله زد
0
1399/12/27
یلدا 😊
اگه بعد یک ساعت اینا باشه امکان داره تبخیر باشه
0
1399/12/27
سوال کننده
نه اگه باشه ناشکری نمیکنم ولی خیلی اذیت میشم چون توو بارداریم خیلی وزن اضافه کردم و دیابت داشتم تازه داشتم ی نفسی میکشیدم خییییلی زوده الان آخه چی بگم والا، توقع داشتم الان همه بگن کاذبه
0
1399/12/27
سوال کننده
همون اولش
0
1399/12/27
یلدا 😊
😆😬
0
1399/12/27
یلدا 😊
پس مثبته مبارکت باشه م
0
1399/12/27
یلدا 😊
چون امکان نداره هاله همون لحظه باشه و کاذب باشه
1
1399/12/27
یلدا 😊
ولی سختت میشه میدونم ولی دیگه چاره چیه
0
1399/12/27
سوال کننده
بچه ها دکتر چرا جواب نمیده
0
1399/12/27
سوال کننده
عهههه راست میگی؟؟!!
0
1399/12/27
یلدا 😊
آخه باید بی بی چکتو میدید میگفت مثبته یا نه ولی به احتمال خیلی زیاد مثبت
0
1399/12/27
Mahdiyeh M
عکسشو ببینم
0
1399/12/27
سوال کننده
خیییلی تازه از استرسای بارداری راحت شده بودم
0
1399/12/27
یلدا 😊
آره گلم من دیگه استاد بی بی چک هستم
0
1399/12/27
یلدا 😊
😣😣😣😣😣😣
1
1399/12/27
سوال کننده
انداختم دور ، آخه خونه بابامم با آشغالا شوهرم برد ک مامانم نبینه🤭🤭
فردا یکی دیگه میزنم عکسشو میذارم
فردا یکی دیگه میزنم عکسشو میذارم
0
1399/12/27
یلدا 😊
وای الآنم باردار ها سخت شده میدونم چی میگی الان بعد نه ماه دوتا مای بی بی دوتا شیر خشک عین دوقلو میشه ولی بعد مدت ها راحت میشی دیگه
0
1399/12/27
یلدا 😊
حتما بیفرست شاید تبخیره
0
1399/12/27
یلدا 😊
یا اگه تونستی برو یه بتا بده
1
1399/12/27
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
0
1399/12/27
سوال کننده
بچمم ۶روز دیگه واکسن داره😢
0
1399/12/27
سوال کننده
😟😟😟
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
سلام
0
1399/12/27
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
تستت کو
0
1399/12/27
سوال کننده
انداختم دور
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
چرا خب😐
0
1399/12/27
سوال کننده
بنظر تو من حامله م دوباره🥴🥴
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
اگه مثبته شک نکن
0
1399/12/27
سوال کننده
خونه بابامم با آشغالا رفت
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
پررنگ بود یا هاله بزور نشون داده میشد؟
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
عزیزم تو شیر دهی اصلا امکان کاذب بودن نیس
0
1399/12/27
سوال کننده
آخه شوهرم میگه مطمئنه از خودش نمیدونم والا گیج شدم
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
یعنی با یک قطره هم میگیره
0
1399/12/27
سوال کننده
نه ی هاله خییلی کمرنگ
0
1399/12/27
فاطیما احمدی
خب فردا هم بزن اگه باز هاله دیدی شک نکن هستی
0
1399/12/27
سوال کننده
ای وووااای پناه بر خدا
1
1399/12/27
فاطمه طرفی
زن داداش من هم سه ماه بعد بدنیا اومدن پسرش یه بیبی چک زده کاملا مثبت بود ولی باردار نبود بعد تو اینترنت خوند که تا سه ماه بعد زایمان هورمونای بارداری میمونه تو بدن زن
0
1399/12/27
مریم بخشی
شاید هورموناته عزیزم ...الکی که نیست
0
1399/12/27
paniz joonam
بخاطر هورمونا طبیعیه منکه ۵زدم مثبت شد😂😂😂
0
1399/12/28
.m. .🙇♀️🤰
ن بابا
0
1399/12/28
.m. .🙇♀️🤰
بیبی چکا الان الکی شدن
0
1399/12/28
.m. .🙇♀️🤰
من خودم برا عکس رنگی سه تا بیبی زدم دوتاش از اون خودکاریا مثبت شد بعدش هم موقع رفتم ازمایش منفید
0
1399/12/28
.m. .🙇♀️🤰
دوستمم بیبی مثبت داشت ولی پری شد تازه دوتا خطشم پررنگ شد
0
1399/12/28
پزشک اوما
سلام تیتر بتا بدهید
0
1401/06/07
ستاره جووون
سلام شما باردار بودی بی بی چک مثبت بود؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




