سلام من یبار سقط کردم الان 3 سیکلم روز 6 فروردین تخمک گذاریم هست و انشالا میخوام اقدام کنم ایا مصرف اسپیرین با دوز پایین مشکلی ایجادنمیکنه برام؟؟چون خیلی شنیدم که مصرفش جلوگیری از سقط میکنه از امشب دکتر برام لتروزول هم نوشته تا 10 شب تداخل ندارن؟؟؟
0
1399/12/27
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
عزیطم وقتی آزمایش بارداریت مثبت شد باید آسپیرین مصرف کنی،تو اقدام لازمنیست
0
1399/12/27
آریا .
تو اقدامم میدن مشکلی نداره.منم سقط داشتم یبار دکتر برام آسپرین نوشته
0
1399/12/27
سوال کننده
بنظرتون من الان 3 پریودیم هست بخورم؟؟؟
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام عزیزم منم بعد سقط که رفتم دکترم برام نوشت از اون موقع هرشب میخورم الانم که باردارم میخورم
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
شماهم باید هرشب بخوری
0
1399/12/27
سوال کننده
من هر دکتری رفتم نگفت بخورم
0
1399/12/27
سوال کننده
اما خیلی شنیدم که خوبه
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
من پیش دکتر متخصص میرم اگه لازم نبود که نمیگفت بخور البته به همراه یدوفولیک
0
1399/12/27
سوال کننده
اخه خیر سرشون باورت نمیشه پیش چندتا رفتم الان
0
1399/12/27
سوال کننده
شما هم سقط داشتید
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
بله عزیزم
0
1399/12/27
سوال کننده
پس من برم اسپیرین بگیرم چند میل
0
1399/12/27
سوال کننده
بعد تو زمان پریودی مشکلی نداره
0
1399/12/27
سوال کننده
میشه بپرسم کدوم شهر هستید و اسم دکترتون چیه؟؟؟
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧

0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
این که دکتر به من داده
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
نه عزیزم من از اول که سقط کردم گفت بخور تا الان هرشب میخورم
0
1399/12/27
سوال کننده
مرسی عزیزم شما که تزمایش و اینا ندادید که دکتر بر اساس ازمتیشاتون اینو تجویز کنه
1
1399/12/27
پزشک اوما
سلام در اقدام به بارداری نیازی به مصرف آسپرین نیست ، با اطلاع از بارداری مصرف کنید ، اما مصرفش در اقدام هم مشکلی ندارد
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
من شهریارم،دکتر نداعباسی
0
1399/12/27
سوال کننده
من الان بخورم تا یه هفته دیگه که اقدام کنم فایده داره
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
نه عزیزم براساس آزمایش تجویز نکرد
1
1399/12/27
سوال کننده
ممنونم عزیزم
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
آره بگیر بخور چون سقط داشتی باردارم که بشی مشکل خونرسانی به جنین نداشته باشی انشاالله
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
خواهش میکنم انشاالله این ماه جواب بگیری
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
راستی چند ماه سقط کردی؟چند هفته بودی؟
0
1399/12/27
سوال کننده
من توی 12 هفته واسه ان تی که رفتمگفت رشدش متکقف شده
1
1399/12/27
سوال کننده
انشالا با دعای شما عزیزم
0
1399/12/27
سوال کننده
ربطی که به پریودیم نداره اسپیرین
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
نه
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
تو چند هفته مونده بود ببخشید میپرسما
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
میدونی آدم میگه برم سونو قلب خیالم راحت شه بعد دوباره استرس که برم ان تی چی میشه
0
1399/12/27
سوال کننده
نه عزیزم خواهش میکنم
0
1399/12/27
سوال کننده
ببین من 10 هفته رفتم قلبشو بهم نشون داد
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
چون من خودمم سونو قلب رفتم فرداش افتادم به خونریزی و سقط شد
0
1399/12/27
سوال کننده
بعد12 هفته که رفتم گفت اندازش جنین 9 هفته ای هست
0
1399/12/27
سوال کننده
احتمالا تو هفته 11 متوقف شده بوده بعد دکتر گفت بعدایست قلب جنین کوچیک میشه
0
1399/12/27
سوال کننده
من مهر ماه سقط کردم با قرص الان بخوام اقدام کنم زوده بنظرت
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
خدا برای هیچکس نیاره 😔
0
1399/12/27
سوال کننده
نه من شیاف مصرف مسکردم حتی یه لک کوچیک هم نداشتم
0
1399/12/27
سوال کننده
وااای الهی هیچکی تجربش نکنه
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
نه منم مهر سقط داشتم دکتر بهم گفت ۳ماه جلوگیری کن بعدش اقدام ماه اول نگرفت ماه دومش ولی باردارشدم خداروشکر
1
1399/12/27
سوال کننده
خدارو شکر عزیزم ایشالا به سلامت بغل بگیریش
1
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
انشاالله عزیزم قسمت خودت بشه یه نی نی سالم و صالح
0
1399/12/27
سوال کننده
دکتر سونو داخلی کرد گفت از شب 3 پریودی شبی 2 تا لتروزول بخورم
0
1399/12/27
سوال کننده
ممنونم گلم برام دعا کن
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
حتما اگه قابل باشم❤
1
1399/12/27
سوال کننده
سلامت باشی ممنونم از وقتی که گذاشتی
0
1399/12/27
💗masumeh💗 👨👩👧
خواهش میکنم😍
0
1399/12/27
مامان آروشا کوچولو
من پنج شیش ماه اقدام بودم و آسپرین هم میخوردم و همچنانم میخورم
0
1399/12/27
مامان آروشا کوچولو
لتروزولم خوردم و آسپرین هم بود در کنارش
0
1399/12/27
زهرا 🤗
سلامعزیزم .
چرا از داروی آمادگی رحم استفاده نمیکنی .
چرا از داروی آمادگی رحم استفاده نمیکنی .
0
1399/12/27
زهرا 🤗
؟؟
0
1399/12/28
سوال کننده
سلام این دارویی که میگی چی هست عزیزم
0
1399/12/28
سوال کننده
شما زمان مصرف اسپیرین و لتروزولت کیا هست؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1957

