سلام دکتر .
من۲۱ روزه زایمان کردم .البته زایمان زودرس در هفته ۳۵ داشتم.و بچم ۹ روز دستگاه بود.الان میخوام موهامو رنگ کنم ایا رنگ مو خطر داره توی شیردهی؟ جذب شیر میشه؟ برای بچم چون مشکل اکسیژن داشته زود متولد شده مشکلی داره؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



550
1399/12/27





