سلام خانما خوب هستین؟
من حدود ۷ هفته هست شایدم بیشتر که شکمم سفت میشه ...اوایل کمتر بود ب مرور هی بیشتر میشه و تعدادش توی روز خیلی بیشتر.... از ۲۶ هفته تقریبا اینجورم... الان ۳۳ هفته ام پر شده فردا میرم توی ۳۴ هفته.... ب دکترم که گفتم گفت سونو که دادی بگو طول سرویکستم چک کنن ببینم چطوره. خلاصه طول سرویکسم ۳۶ بود .اوایل ۳۵ بود الان شده بود ۳۶. دکتر گفت خیلی خوبه و دهانه رحمت مشکلی نداره معاینه هم شده بود توی هفته ۳۰ اونم گفت دهانه رحمت بسته ست.نمیدونم جریانش چیه که انقد شکمم سفت میشه. حالاسوالم اینه که آیا کسی هست از شما هم ک این مشکلو داشته باشه؟همه میگن موردی نداری اگه داشتی تا الان زیمان کرده بودی ولی خودم نمیدونم چرا دلم آروم نمیشه.آخه میگن توی ۱ ساعت نباید ۴ بار سفت بشه😥😥😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



547
1399/12/27







