من الان پنج روزه فکمونمیتونم بازوبسته کنم حتی بابدبختی دوقاشق غذامیخورم دیشب لثه ام بادکرده دردمیکنه امروزصبحم یک سمت گلوم دردمیکنه فکرمیکنم عفونت،به نظرتون آنتی بیوتیکی هست که توسه ماه اول بی خطرباشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



316
1399/12/27




