سلام... خانما من ضربان قلب بچه ام ۱۳۷ بود تو هفته ۳۳... بنظرتون عادیه؟دکتر هیچی نگفت ک کمه و اینا.ولی آخه تو سونوها قبلی ۱۶۰ ب بالا بود بخاطر همین نگران شدم اگه تجربه یا اطلاعاتی دارین ممنون میشم در اختیارم بزارید و از نگرانی دربیام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



682
1399/12/27







