الان سونو من خوبه مشکلی نداره؟
دو هفته یا ده روز دیگه طول سرویکس رو چک کن
چون دکترت هم خط کشیده زیرش رو
چون سونوگرافی دکترم گفت برای همه میزنه 30
عزیزم سونوگراف نمیتوته تشخیص بده تو ان تی اونوقت اینجا هر کی یه چیز میگه واقعا قبول مبکنید؟مگه از رو عکی میشه تشخیص داد.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سلام همه موارد نرمال است فقط مراقب طول سرویکس باشید ،دو هفته استراحت کنید و بعد سونو واژینال بدهید