Ooma
پرسش (1399/12/26):

سلام بیایید سونو فولیکول ببینید

سلام. دوستان شاید فردا نتونم برم دکتر، امروز ۱۳ سیکلمه. ضخامتم کمه درسته؟ چیکارکنم؟؟
کیت تخمکگذاریمم پررنگه
هرچیزی میدونید بگید میام میخونم ممنون

سلام بیایید سونو فولیکول ببینید
گلم حالا وقت هست ضخیم میشه برای من روز 13 5 بود😐
روز پری 12 و دوروز بعدش 16 بود
ضخامتت ۱۳ بود؟؟
من یبار ۱۳ دوره سوتو دادم ضخامت ۷ بود دکتر میگفت کمه حالا این که ۶ شده😖
فولیکول غالب دارید دیگه
ضخامتم نگرانم کرده، قرصی نیست ک بخورم ضخامت خوب بشه؟
هست قرص استرومارین
ولی بدون تجویز پزشک استفاده نکن
فولیکول غالب داری که
نه گلم روز 13 ضخامت 5بود
ضخامت باید چند باشه؟؟؟
واسه منم همین بود روز ۱۲ سیکل سونو دادم زده بود نرمال دکترمم چیزی نگفت. واسه چی میگن کمه🧐🧐🧐
مال من ۸ بود دفعه قبل
مگه باید چند باشه؟؟؟
من هم ضخامتم کم بود. هم فولیکول نداشتم. فقط چون ریلکس بودمو فکرنمیکردم بارداربشم همون شبی که شوهرم فرداش میخواست بره عمل واریکوسل نزدیکی داشتیمو باردارشدم. قوربون حکمت خدا برم دکتر بهم گفته بود برو منتظر معجزه باش. توکل کن برخدا خودش درای رحمتو به روت بازمیکنه
باید بین ۹تا ۱۲باشه
فولیکول عغالب یدونه داری
من ۳ روز مونده بود به پریودم رفتم سونو ضخامتم ۸ بود
بعد فرق میکنه روز ۱۳ با روز ۲۷ ضخامت یا نه یکیه🤔🤔🤔؟؟
نه دکترم گفت ۷ نرمال نیست حداقل ۸ باشه
عجب... شکرخدا.... واقعا اگر خدا بخواد که میشه میدونم... میخوام خودمم بیکار نشینم اگر کاری هست که میتونه کمک به ضخامت کنه انجام بدم
لابد فرق میکنه عزیزم، ضخامت اواخر دوره بالاتر میره و با پریودی دیواره رحم فرو میریزه و دوباره نازگ میشه... این چرخه همینطور ادامه داره.... ضخامت رحم موقع لانه گزینی موثره ، اگر نازک باشه لقاح نمیتونه لانه گزینی کنه
دکتر اوما ممنون میشم اگر بگید چه قرصی با چه دستوری برای ضخامت مصرف کنم؟ تا برم پیش دکترم
به من قرص استرادیول داده بود
برای ضخامت استرادیول میدن
عزیزم‌برای من دیروز ۱۲ سیکل ۴ بود😔
بنظرم بستگی ب این داره که سیکل چند روزه باشه. مثلا یکی که سیکلش ۲۸ روزه باشه واسه وسط سیکل خب این عدد کم میشه، ولی مثلا من سیکلم ۳۵ روزه هست. خب ۱۲ سیکل بودش ۵ فک‌کنم یا ۶،
خب این هنوز جا داره و بیشتر میشه واسه همین نرماله.
سلام ضخامت آندومتر خوبه و اندازه فولیکول هم خوب است اقدام را داشته باشید
یعنی ضخامت به مرور زمان بیشتر میشه؟ سیکلم ۳۱ روزست
ممنونم دکتر عزیز💖
اره اواخر زیاد میشه اگه پریود بشی ک دوباره نازک میشه اگه نه هم بارداری و بیشتر میشه.
مثلا من‌ چند مورد دیدم لقاحشون دیر بود تست میزدن منفی بود سونو رفتن ضخامت بالا بوود مثلا یکیش ۱۷ بود. ک احتمال حاملگی دادن و یه هفته بعدش تستش مثبت شده بود .
چه خوب...
ولی فولی من هنوز ازاد نشده فگرکنم تبدیل به کیست شد😞😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه