سلام. دوستان شاید فردا نتونم برم دکتر، امروز ۱۳ سیکلمه. ضخامتم کمه درسته؟ چیکارکنم؟؟
کیت تخمکگذاریمم پررنگه
هرچیزی میدونید بگید میام میخونم ممنون
پرسش (1399/12/26):
سلام بیایید سونو فولیکول ببینید
646
36
1399/12/26
سوال کننده
0
1399/12/26
سوال کننده

0
1399/12/26
niloofar abi
گلم حالا وقت هست ضخیم میشه برای من روز 13 5 بود😐
0
1399/12/26
niloofar abi
روز پری 12 و دوروز بعدش 16 بود
0
1399/12/26
سوال کننده
ضخامتت ۱۳ بود؟؟
0
1399/12/26
سوال کننده
من یبار ۱۳ دوره سوتو دادم ضخامت ۷ بود دکتر میگفت کمه حالا این که ۶ شده😖
0
1399/12/26
مامان آروشا کوچولو
فولیکول غالب دارید دیگه
0
1399/12/26
سوال کننده
ضخامتم نگرانم کرده، قرصی نیست ک بخورم ضخامت خوب بشه؟
0
1399/12/26
💜 فاطیما 💜
هست قرص استرومارین
ولی بدون تجویز پزشک استفاده نکن
ولی بدون تجویز پزشک استفاده نکن
0
1399/12/26
& 😁£
فولیکول غالب داری که
0
1399/12/26
niloofar abi
نه گلم روز 13 ضخامت 5بود
0
1399/12/26
& 😁£
ضخامت باید چند باشه؟؟؟
0
1399/12/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
واسه منم همین بود روز ۱۲ سیکل سونو دادم زده بود نرمال دکترمم چیزی نگفت. واسه چی میگن کمه🧐🧐🧐
0
1399/12/26
& 😁£
مال من ۸ بود دفعه قبل
0
1399/12/26
& 😁£
مگه باید چند باشه؟؟؟
1
1399/12/26
لیلی .
من هم ضخامتم کم بود. هم فولیکول نداشتم. فقط چون ریلکس بودمو فکرنمیکردم بارداربشم همون شبی که شوهرم فرداش میخواست بره عمل واریکوسل نزدیکی داشتیمو باردارشدم. قوربون حکمت خدا برم دکتر بهم گفته بود برو منتظر معجزه باش. توکل کن برخدا خودش درای رحمتو به روت بازمیکنه
0
1399/12/26
لیلی .
باید بین ۹تا ۱۲باشه
1
1399/12/26
🌸🌸🌸 ma@
فولیکول عغالب یدونه داری
0
1399/12/26
& 😁£
من ۳ روز مونده بود به پریودم رفتم سونو ضخامتم ۸ بود
0
1399/12/26
& 😁£
بعد فرق میکنه روز ۱۳ با روز ۲۷ ضخامت یا نه یکیه🤔🤔🤔؟؟
0
1399/12/26
سوال کننده
نه دکترم گفت ۷ نرمال نیست حداقل ۸ باشه
0
1399/12/26
سوال کننده
عجب... شکرخدا.... واقعا اگر خدا بخواد که میشه میدونم... میخوام خودمم بیکار نشینم اگر کاری هست که میتونه کمک به ضخامت کنه انجام بدم
0
1399/12/26
سوال کننده
لابد فرق میکنه عزیزم، ضخامت اواخر دوره بالاتر میره و با پریودی دیواره رحم فرو میریزه و دوباره نازگ میشه... این چرخه همینطور ادامه داره.... ضخامت رحم موقع لانه گزینی موثره ، اگر نازک باشه لقاح نمیتونه لانه گزینی کنه
0
1399/12/26
سوال کننده
دکتر اوما ممنون میشم اگر بگید چه قرصی با چه دستوری برای ضخامت مصرف کنم؟ تا برم پیش دکترم
0
1399/12/27
لیلی .
به من قرص استرادیول داده بود
0
1399/12/27
لیلی .
برای ضخامت استرادیول میدن
0
1399/12/27
امید به خدا ....
عزیزمبرای من دیروز ۱۲ سیکل ۴ بود😔
0
1399/12/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
بنظرم بستگی ب این داره که سیکل چند روزه باشه. مثلا یکی که سیکلش ۲۸ روزه باشه واسه وسط سیکل خب این عدد کم میشه، ولی مثلا من سیکلم ۳۵ روزه هست. خب ۱۲ سیکل بودش ۵ فککنم یا ۶،
خب این هنوز جا داره و بیشتر میشه واسه همین نرماله.
خب این هنوز جا داره و بیشتر میشه واسه همین نرماله.
1
1399/12/27
پزشک اوما
سلام ضخامت آندومتر خوبه و اندازه فولیکول هم خوب است اقدام را داشته باشید
0
1399/12/28
سوال کننده
یعنی ضخامت به مرور زمان بیشتر میشه؟ سیکلم ۳۱ روزست
0
1399/12/28
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز💖
0
1399/12/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اره اواخر زیاد میشه اگه پریود بشی ک دوباره نازک میشه اگه نه هم بارداری و بیشتر میشه.
مثلا من چند مورد دیدم لقاحشون دیر بود تست میزدن منفی بود سونو رفتن ضخامت بالا بوود مثلا یکیش ۱۷ بود. ک احتمال حاملگی دادن و یه هفته بعدش تستش مثبت شده بود .
مثلا من چند مورد دیدم لقاحشون دیر بود تست میزدن منفی بود سونو رفتن ضخامت بالا بوود مثلا یکیش ۱۷ بود. ک احتمال حاملگی دادن و یه هفته بعدش تستش مثبت شده بود .
0
1399/12/30
سوال کننده
چه خوب...
ولی فولی من هنوز ازاد نشده فگرکنم تبدیل به کیست شد😞😔
ولی فولی من هنوز ازاد نشده فگرکنم تبدیل به کیست شد😞😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




