سلام عزیزم قندبارداری داری؟
همه چیزش خوبه فقط قند توادرارت دیده شده
سلام آزمایش قند 3مرحله دادم نرمال بود ک
آره هواسم نبود شیر با شکر خوردم
نمیدونم ولی تو آزمایشت مثبت شده قند ادرات
فک نکنم شیرباشکر بخوری قند ادرارت مثبت بشه
سلام حتما قند ناشتا و دو ساعتها را چک کنید چون دفع گلوکز در ادرار داری.