سلام دوستان و متخصین عزیز من سنو انجامدادم کاملا سالمم دورهامم ۲۵ روزه اس منظم که با وجود مصرف قرص دوفاستون سیکل قیلی ۳۱ روز پریود شدم ولی در این دوره از سیکم.۴ روز بعد پریودی ترشحی شبیه به خون ابه داشتم که بعدش هیچی ندیدم بعد اون روز ۱۸ سیکلم رابطه داشتمکه دوباره ترشحی همرا با خون ابه دیدم همون روز فقط که از همون موقع کمر درد خفیف و تیر کشیدنای زیر شکمم دارم میخواستم بدونم کسی میدونه علت این لکه بینی ها چیه ؟؟؟؟؟ببخشید که زیاد شد
0
1399/12/26
فاطمه ......
منم اینطوری شدم
0
1399/12/26
بانو آسو .
عزیزم ی تست بارداری بده اگر باردار نبودی رحم داره خودشو اماده یه سیکل جدید میکنه من دوره هام ۲۵ روز ۵ روز پربود بودم ۲ دفعه اینجور شد ۲ روز فقط خون ابه داشتم بعد دوره هام شد ۲۱ روز ۵ روز
0
1399/12/26
بانو آسو .
و اینکه احتمال عفونت هم هست
0
1399/12/26
سوال کننده
اخه دوره قبل عفونت داشتم دارو مصرف کردم کاملا خوب شدمتست پاپ اسمرم چیزی نشون نداده
0
1399/12/26
سوال کننده
اخه زوده برای تست عزیزم هنو ۴ روز مونده تا موعدم دیگه انقدر بی بیمنفی دیدم که حال بد میشه بی خیال شدم گفتم این سری اگه ۱۵ روز عقب انداختم تست بزنم
0
1399/12/26
سوال کننده
انشاالله شما به قول این دوستمون باردار باشی و خوشحالمون کنی
0
1399/12/26
سوال کننده
بعدشم من چون دکتر بهم گفته تا باردار نشدم دوفاستون قطع نکنم امکان نداره دوره پریودی سیکلم کم بشه .من کلا پریودیام ۷ روزه ای
0
1399/12/26
فاطمه ......
نیستم.دیروز بی بی زدم
0
1399/12/26
فاطمه ......
از وسط سیکل لکه بینی دارم تا روز موعد
0
1399/12/26
سوال کننده
انشاالله ماه دیگه میشی عزیزم
0
1399/12/26
فاطمه ......
خدا قهر کرده باهام
0
1399/12/26
سوال کننده
ن عزیزم خدا همه بندهاشو دوست داره ولی واسه هر کسی یه مصلحتی داره دیگه
0
1399/12/26
سوال کننده
چندوقت اقدامی عزیزم ؟؟
0
1399/12/26
فاطمه ......
نزدیک یک ساله
0
1399/12/26
پزشک اوما
سلام احتمال بارداری هست فعلا تا موعد پریود صبر کنید اگر خونریزی نداشتی تیتر بتا بده
1
1399/12/26
سوال کننده
ممنونم
1
1399/12/26
سوال کننده
خدا بزرگه عزیزم اصلا نا امید نباش
0
1399/12/26
سوال کننده
راستی خودتونو اقاتونهمه ازمایش هارو دادین؟
0
1399/12/26
فاطمه ......
خودم اره
شوهرمم تازه میخاد بره
شوهرمم تازه میخاد بره
0
1399/12/26
سوال کننده
ای بابا کاش زود تر از اینا میرفت برای ازمایش .خودم وقتی داشتم همه ازمایشارو میدادم .شوهرمم اومد ازمایش داد معلوم شد اونمواریکسل داره
0
1399/12/26
فاطمه ......
فردا میشه یکسال
0
1399/12/26
فاطمه ......
لکه بینیم تموم بشه
0
1399/12/26
فاطمه ......
تا بچه دارشدنم
0
1399/12/26
سوال کننده
ای بابا امان از این مردا
0
1399/12/26
سوال کننده
احیانن تنبلی تخمداننداری ؟؟چون خودم داشتم قبلا از وسط سیکلملکه بینی داشتمتا موعدم
0
1399/12/26
سوال کننده
انشاالله هرکی که دوست داره خیلی زود خدا دامنشو سبز کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



423

