سلام من دخترم یکسال و چهار ماهشه تقریبا...
شیر ببلاک میدم بهش. یه جا یه مادری گفت من کلا به بچم ببلاک ۱ دادم چون چربتره و توپول تر میکنه و ۳ ندادم. میخوام بدونم درسته این حرف. من می تونم ۱ بدم به جای ۳؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1615
1399/12/26




