طبیعی نیست منم زدم این ماه ولی لکه چی نداشتم
سلام عزیزم من سه ماه زدم هیچوقت لکه بینی نداشتم
سلام من هم زدم هر دو بار لکه بینی پیدا کردم بعد آزاد شدن تخمک ،دکتر گفت تغییر هورمون باعث لکه بینی میشه ..
حالا شما از دکترت بازم بپرس
نه عزیزم عفونت که ندارم ولی زخمو نمیدونم
زخم داشته باشم فقط با معاینه مشخص میشه؟یا دردهم داره؟
منم ماه پیش زدم اصلا لکه نداشتم ولی این ماه نمیدونم چرا اینجور شد
خداروشکر عزیزم مبارکه بارداریت برای ماهم دعا کنید
از دکترم پرسیدم منشیش که نمیزاره با دکتر صحبت کنیم خودش گفت طبیعیه
لکه بینی شما تا چند روز طول میکشید؟
من الان یک هفتست امپول زدم ۵روزه لکه بینی دارم
سلام نگران نباشید بعلت آمپول های هورمونی هست