بسلامتی گلم تا 2 نرمال از 2 ب بعد ریسکش بالاست
حالا چرا اینقدر نگرانی 🤔مگه قراره هر چی برای بقیه پیش بیاد واسه توام بیاد عزیزم ، سونوت همه چیش خوبه آزمایشم بده
بنظر من دختره چون شبیه سونوی منه
عزیزم ان تی بچه من یکو چهار بود نرماله
عدد ان تی نرماله ازمایش رو دادی؟؟؟
امشب به آزمایشگاه نرسیدم فردا صبح میرم
نظرت نسبت به طول سرویکس چیه؟
سونو نشون نمی ده مهم آز هستش
سونو برا عدد ان تی ب من گفتن مهمه
سلام نرمال است و عدد ان تی خوبه