سلام ب همه
تاریخ ۲۴ اسفند ساعت ۶ صبح بستری شدم بیمارستان برای عمل امادم کردن لباس اتاق عملو پوشیدم،بهم سروم وصل کردن همینجور ک رو تخت دراز کشیده بودم پرستار اومد برا وصل کردن سون وااای نگم براتون هرچقدم سعی کردم شل بگیرم خیلیییی دردم گرفت اتیش گرفتم خلاصه کلا با یچیزی داخلم و ی کیسه بهش وصل و بیرون مشکل داشتم احساس دسشویی داشتم یکمم سوزش داشتم
داشتم با این سونه کلنجار میرفتم ک اومدن دنبال تخت کناریم بردنش اتاق عمل خیلی سختم شد دوس داشتم خودم اولین نفر باشم
خلاصصصه نیم ساعت ک گذشت نی نی تخت کناریو اوردن دادن ب مادرش وای من چشمم بهش بود کلی ذوق کردمو روحیه گرفتم،همون موقع اومدن دنبال من با ویلچر بردنم بخشی ک اتاق عمل بود اون تخت کناریمو دیدم اوردن ریکاوری گفتم که نی نی خوشکلشو دیدم و بهش تبریک گفتم (نا گفته نماند بی حسی بود عملش و اصلا دردی نداشت تو ریکاوری شکمش تو بیحسی فشار دادن)بعد اومدن بردنم تو اتاق عمل وای چقد سرد بود ی پنجره بزرگ بود نور زیاد،ی اسپیلت روشن بود تو این سرماااا
دیگه خوابوندنم روتخت دکترم اومد گفت تو بی حسی میخوای یا بیهوشی گفتم الابلا بیهوشی گفت اگر میدونی میترسی باشه بیهوش میکنیم خلاصه اول جلو صورتم با پارچه گرفتن شروع کردن بتادین زدن و ضد عفونی قسمتی ک میخوان برش بزنن گفت ما اول همه کارارو میکنیم بعدبیهوش میکنیم ک فوری بچه رو در بیاریم دارو بیهوشی بهش نرسه،(قابل توجه اونایی ک میگن بیهوشی بده و ب بچه داروش میرسه و چرت و پرت)بیهوشم کردن هیچی نفهمیدم یهو از درد بیدارشدم دیدم تو اتاق ریکاوری هسم واییییی چ دردی مرگ اومد جلوچشمم عین سگ از درد میلرزیدم دستگاه و اکسیژن بهم وصل کردن ومن انقد درد داشتم ک تو همون ریکاوری بهم مسکن زدن همینجور التماس پرستارا میکردم تو اون حالت میگفتم خانم خانم تروخدا شما تو اتاق عمل بودی؟بچم کجاست سالمه حالش خوبه؟هی میگفتن اره خوبه
دیگه یکم ک ریکاوری موندم ی پرستاری اومد انچنان شکمم فشار داد ک جونم بالا اومد قشنگ🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️کلی جیغ زدم گفت فایده نداره نمیذاری این کار برا خودته دیگه بردنم جلوی در اسانسور دونفرشدن شروع کردن ب فشار دادن شکمم منم جیغ میزدم میگفتم جون مادرت ولم کن😂😂😂 دیگه بردنم بخش،تا دیدم بچمو اصلا دردا پرواز کردن برام ی شیاف زدن بعد از عمل و ی پوشک لای پام دیگه همش چشمم رو جوجم بود
فقط مسکن تو سروم میزدن اصلا لزوم ب شیاف نشد شکر خدا قابل توجه اونایی ک دنبال پمپ دردن
اصلا دردش اذیت کننده نیس هرچیه پریود کمتره فقط موقعی ک میگن پاشو راه برو اولین بار خیلی سخته بارهای بعد خیلی راحت تره و هربار دردت کمتره
امروزصبح گفتن شکمت کار کنه مرخصی راه رفتم و دسشویی کردم بعدم بچموخودم بغل کردم مرخص شدم
از انتخابم خیلی راضیم هزار بار ب عقب برگردم بازم سز رو انتخاب میکنم بخیم کامل پرسی هس
دخترم ۲۸۰۰ وزنش بود ۵۰ سانت قدش
اینم از تجربه من امیدوارم ب دردتون بخوره🤩
پرسش (1399/12/25):
شرح زایمان سزارین من💉😍😍❤❤❤🥰🥰🥰💉💉💉💉💉💉💉💉💉
2013
76
1399/12/25
سوال کننده
14
1399/12/25
منیره محمدیان
مبارک باشه عزیزم قدمش خیر باشه ایشالا .. 💓💓💓
8
1399/12/25
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
مبارکت باشه عزیز جان انشاالله که قدمش واست پر از خیر و برکت باشه و سایه تو و پدرش ۱۲۰ سال بالا سرش باشه امیدوارم موفقیت هاشو ببینی و یه عالمه آبجی و داداش واسش بیاری😉
0
1399/12/25
منیره محمدیان
من اگه مشهد سر اختیاری داشت حتما سزارین میگفتم خیلیم دنبالش رفتم دکترم گفت اصن بهش فکر نکن چون دست ما نیست 😢
0
1399/12/25
faezeh ad
دکترافتخاری و دکتر احمدی سز میکنن اختیاری
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
خدا حفظش کنه عزیزم
پس چرا اون یکی درد نداشت ☹️
پس چرا اون یکی درد نداشت ☹️
0
1399/12/25
🤱 Hani Joonii💜
مبارکه عزیز💗💗
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
کاش واسه ترو هم تو بی هوشی فشار میدادن نامردا
0
1399/12/25
سوال کننده
گفت نمیتونیم باید بهوش باشی نمیدونم چرا
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
پس بی حسی خوبه 😂
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
منم سز اختیاری میخوام ولی از بیحسی میترسم خدا
1
1399/12/25
سوال کننده
فکرمیکنی بغل دسیم بی حسی بود تاصبح گردن درد و کمر درد مینالید من راحت خوابیدم😂😂😂😂
0
1399/12/25
♡مامان آیلین♡ .....
مبارکت باشه عزیزم
0
1399/12/25
سوال کننده
فدات همچنبن
1
1399/12/25
♡مامان آیلین♡ .....
انشالله دامن همه زنا سبز بشه
0
1399/12/25
سوال کننده
🤩🤩
0
1399/12/25
سوال کننده
آمین
0
1399/12/25
♡مامان آیلین♡ .....
الان چه حسی داری
0
1399/12/25
hani f.h
مبارکت باشه عزیزم
کدوم بیمارستان رفتی؟
کدوم بیمارستان رفتی؟
0
1399/12/25
♡مامان آیلین♡ .....
الهی چه ذوقی میکنه
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
ای خدا 😂
1
1399/12/25
سحر اقائی
مبارک باشه عزیزم انشااله ک موفقیتاشو ببینی
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
مثل چی از شکم فشار دادن میترسممممم
1
1399/12/25
پارمیس s
مبارکت باشه عزیزم دعا کن ما هم بچه هامون رو سالم بغل بگیریم
0
1399/12/25
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
مبارکه عزیزم عکسشم بفرس
0
1399/12/25
Noshin ♥
مبارکت باشه گلم🥰
0
1399/12/25
nazgol solo
قدمش مبارک باشه عزیزم .شما تو بیمارستان تهران زایمان کردین؟
0
1399/12/25
سوال کننده
من بیمارستان خصوصی فرهمند فر شیراز زایمان کردم
0
1399/12/25
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه قدمش پرخیرو برکت و زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه وموفقیاتشو ببینی
0
1399/12/25
سوال کننده
اتاقم دونفر بودیم کلا
از همه هم تست حلق و بینی اجباری میگرفتن
از همه هم تست حلق و بینی اجباری میگرفتن
0
1399/12/25
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون انشاالله قسمت خودت
0
1399/12/25
نسترن ..
مبارکه عزیزم ..توخدا دعا کن منم تجربه اش کنم😭سه ساله منتظرم
1
1399/12/25
سوال کننده
من برا همه منتظرا دعا کردم این حس قشنگو تجربه کنن قسمت شما هم بشه انشا الله
0
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
مبارک باشه خانم گل
0
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
اما بیحسی میزدی بهتربود
0
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
صدای گریه بچه ات ومیشنیدی
0
1399/12/25
زهرا 😍
مبارک باشه بهناز جون خداروشکر که درد نکشیدی
0
1399/12/25
سوال کننده
انقد صدای گریش الان میشنوم 🤦♀️
0
1399/12/25
سوال کننده
فداااات
0
1399/12/25
سوال کننده
ممنونم
0
1399/12/25
فرزانه مامان شازده والا
مبارکت باشه انشاا.. عکسشم بذار ببینیم😍😍
0
1399/12/25
ریما سوزان
مبارک باشه پس توهم ترکیدی😂😂😂😂😂😂
0
1399/12/26
Zahra😍 *
مبارکـباشه گلم
خوش قدم ان شاءاللع
خوش قدم ان شاءاللع
0
1399/12/26
Zahra😍 *
وای گریم گرفت اونجا ک گفتی شکمتو فشار دادن
یاد خودم افتادم ک التماسشون میکردم فشار ندن😓همشونو ب کل ائمه قسم میدادم میگفتم فشار ندین😭😭😭
واااای چقد بد بود😩😩
یاد خودم افتادم ک التماسشون میکردم فشار ندن😓همشونو ب کل ائمه قسم میدادم میگفتم فشار ندین😭😭😭
واااای چقد بد بود😩😩
0
1399/12/26
سوال کننده
وحشتناک بود خواهر
0
1399/12/26
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
مبارک باشه انشالله زیر سایتون بزرگ بشه 😍😍😍 بی حسی یه چیزش خوبه هر بار فشتر میدادن هیچی نمیفهمیدم فقط اخری دیگه بی حسیم رفته بود فشار دادن یه اخ گفتم همین
0
1399/12/26
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
منم بی حس بودم خوبیش این بود اصلا فشار دادن نفهمیذم...اما همچین کع بی حسی رفت درد کل عالم اومد سراغم و تا صبح دلدرد و کمردرد داشتم بدجووور
0
1399/12/26
rezvan 🤱❤
آخی مبارکه منم پارسال ۲۴اسفندسزارین شدم دقیقا مثل شما۶صبح بستریم کردن
یادش بخیر 😍👶
یادش بخیر 😍👶
0
1399/12/26
rezvan 🤱❤
چه زودگذشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




