سلام ماماهای عزیز اوما و مامان های گل
من توی هفته ۱۳ سونو واژینال طول سرویکس ۲۴ م م برام زد و سرکلاژ شدم و چند روز پیش توی ۱۷ هفته و ۱ روز ازمایش و سونو غربالگری که دادم از طریق شکمی برام ۲۲ م م زده
میخوام بدونم این اختلاف ۲ م م برای نوع سونوگرافی شکمی و واژیناله؟و گاهی داخل واژنم و رحمم حس سنگینی دارم که نمیتونم بشینم وجنین خلفی وبریچ میباشد ایا این درد هاوسنگینی ها طبیعیه؟؟؟و اگر طول سرویکس پایین تر امد باید چکار کرد؟سرکلاژ دوباره انجام میشه؟یا پساری؟شنیدم پساری عفونت میاره؟؟؟و این طول سرویکس تا هفته چند خطر داره؟
پرسش (1399/12/25):
طول سرویکس سرکلاژ پساری
2109
150
1399/12/25
سوال کننده
0
1399/12/25
سوال کننده

0
1399/12/25
سوال کننده

0
1399/12/25
سوال کننده

0
1399/12/25
سوال کننده

0
1399/12/25
amene 💖mirzaiy💖
من سونو واژینال دادم ۲۴ برام زد سونو شکمی ۲۷
0
1399/12/25
amene 💖mirzaiy💖
شما سرکلاژ کردی دیگه دوباره کاری انجام نمیدن
0
1399/12/25
amene 💖mirzaiy💖
ازمایش غربالگریتم خوبه
0
1399/12/25
amene 💖mirzaiy💖
سونو تم عالیه خدارو شکر
0
1399/12/25
zahra hormozi
سلام چرا تو مدتی که سرکلاژ کردی سرویکست بالاتر نرفته؟؟
0
1399/12/25
zahra hormozi
منم مثه تو هفته سیزده سرویکسم ۲۳بود سرکلاژ شدم بعدش استراحت مطلق هفته هجده رفتم سونو انومالی سرویکسم شده ۳۵...باید استراحت داشته باشی
0
1399/12/25
مهدیه ❤️
واژینال
0
1399/12/25
zahra hormozi
ن سونو شکمی
0
1399/12/25
سوال کننده
انجام نمیدند دیگه پس اگه پایین تر اومد چی
0
1399/12/25
سوال کننده
من تستراجت مطلقم حتی خوابیده غذا میخورم فقط برای سرویس بلند میشم
چکار کردی که سرویکست بالا رفت
چکار کردی که سرویکست بالا رفت
0
1399/12/25
سوال کننده
خدا راشکر.پس جرا جلوی قلب نوشته پیشنهاد اکو جنین
0
1399/12/25
سمیه ❤️
منم استراحتم فقط برای سرویس و حمام بلند میشم
و شاید یکم قدم زدن داخل خونه
حتی خوابیده غذا میخورم
و شاید یکم قدم زدن داخل خونه
حتی خوابیده غذا میخورم
0
1399/12/25
سمیه ❤️
ولی نمیدونم سرویکس تغییر کرده یا ن دکتر ک چیزی نگفت
0
1399/12/25
سوال کننده
نمیدونم چکار کنم خیلی استرس دارم که نکنه پایین تر بیاد
تا هفته چند طول سرویکس خطر داره؟؟؟
تا هفته چند طول سرویکس خطر داره؟؟؟
0
1399/12/25
سوال کننده
سونو ندادی
0
1399/12/25
سوال کننده
دکتر بهم امپول پرژسترون داده هفته ای یکی بزنم
0
1399/12/25
zahra hormozi
منم در حد سرویس و حمام بلند میشم ولی غذا رو نشسته میخورم دیگه هیچ کاری انجام نمیدم ....دکتر گفت چون سرکلاژ شدی استراحتم کردی سرویکست رفته بالا
0
1399/12/25
zahra hormozi
امپول پروژسترون هفته یکی شیاف هر شب میزنم
0
1399/12/25
zahra hormozi
نگران نباش هیچی نمیشه استراحت کن استرسم نداشته باش که بدترین چیزه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
انومالی ک دادم دیگه ندادم
دکتر گفت خوبه
ولی نگفت تغییر کرده یا ن
دکتر گفت خوبه
ولی نگفت تغییر کرده یا ن
0
1399/12/25
سمیه ❤️
منم هفته ی امپول میزنم و شیاف و قرص دوفاستون
0
1399/12/25
سوال کننده
اسم امپولتچیه؟شیاف تا چند وقت میزنی
0
1399/12/25
سوال کننده
شیاف و دوفاستون روزی چند تا استفاده میکنی؟؟
0
1399/12/25
سمیه ❤️
پرولتون 250
شیاف از اول بارداریم شبی یکی
شیاف از اول بارداریم شبی یکی
0
1399/12/25
سمیه ❤️
دوفاستون روزی دوتا
0
1399/12/25
zahra hormozi
امپول پروژسترون شیاف از اوایل بارداری میزنم
0
1399/12/25
سمیه ❤️
الان داخل سونو انومالی نگاه کردم چیزی نزده برا سرویکس
0
1399/12/25
سوال کننده
من تا دیروز روزی دوتا دوفاستون دوتا شیاف بعد دیروز که رفتم امپول هفته ای ۱ بهم داد حالا نمیدونم شیاف و دوفاستون دارم استفاده کنم؟
0
1399/12/25
zahra hormozi
سرویکس معمولا میزنه انومالی چون مهمه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
اره منم شیافم بعد سرکلاژ 8 ساعتی بود گفت شبی یکی بزن با هفته ی امپول
0
1399/12/25
سوال کننده
تو انومالی سرویکس هست بازم ببین
0
1399/12/25
سوال کننده
خیلی میترسم اگه پایین تر اومد چکار میکنند؟؟؟
0
1399/12/25
سمیه ❤️
الان میفرسم چیزی ک ندیدم
0
1399/12/25
zahra hormozi
من بارداری قبلم اصلا هیچی از سرویکس نمیدونستم سونو هام همش میگفت خوبه تا هفته بیست و چهار دردم گرفت بچه سقط شد ....تازه بعد بهم گفتن سرویکس پایین بوده😒
0
1399/12/25
سمیه ❤️
من هفته 15 سرکلاژ شدم
0
1399/12/25
سوال کننده
من جنینم خلفی بریچ خیلی ضربه میرنه با پا به دهانه رحمم
0
1399/12/25
zahra hormozi
نترس هیچی نیست بچه خودشو میکشه بالا
0
1399/12/25
سوال کننده
وای چه به سرت رفت دکتر میخواستی حالش بگیری
0
1399/12/25
سمیه ❤️

0
1399/12/25
سوال کننده
اگه سرویکس پایین تر اومد چکار میکنند؟؟
0
1399/12/25
zahra hormozi
من که تازه یکی دو هفتس حرکات و حس میکنم اونم ن اینکه بدونم پاش کجاست سرش کجاست فقط ی حرکاتی مثه نفخ
0
1399/12/25
سوال کننده
الان که سرکلاژم سونو واژینال برای طول سرویکس انجام میدند؟؟
0
1399/12/25
zahra hormozi
شاید بستری کنن با امپول نگه دارن بچه رو
0
1399/12/25
سمیه ❤️

0
1399/12/25
سمیه ❤️
من 16 هفته بریچ بود
19 هفته سفالیک
19 هفته سفالیک
0
1399/12/25
سمیه ❤️
الان حس میکنم باز چرخیده اخه گاهی حرکاتش داخل واژن میزنه
0
1399/12/25
سوال کننده
وای نه من از اواخر هفته ۱۶ حس کردم الان که بدجور میزنه به دهانه رحمم که یکمرتبه بدنم واکنش نشون نیده
0
1399/12/25
zahra hormozi
اره انجام میدن ولی من اجازه ندادم ...بلاخره تحریک میشه.....
0
1399/12/25
سمیه ❤️
با همون شکمی هم متوجه میشن
0
1399/12/25
سمیه ❤️
سونو منو دیدین
0
1399/12/25
سوال کننده
تو شکمی و واژینال چقدر تفاوت هست کدومشون کمتر نشون میده
0
1399/12/25
zahra hormozi
ببین نزدیکی هم خیلی مهمه ب هیچ وجه نداشته باش حتی تحریکم نشو ...اینجوری دهانه رحم شل میشه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
فک کنم واژینال کمتر نشون میده و دقیق تز
0
1399/12/25
سمیه ❤️
مگه بعد از سرکلاژ بازم طولش کم میشه؟
0
1399/12/25
سوال کننده
اصلا از وقتی باردارشدم انجام ندادیم.فقط بعد سرکلاژ دوبار تو خواب تحریک شدم اونم اصلا سابقه نداشت تعجب مبکنم
0
1399/12/25
سمیه ❤️
چون بدن نیاز داره بخاطر همین تو خواب اینطوری میشه
0
1399/12/25
سوال کننده
من کلا ادم سرد مزاجیم خیلی متعجب شدم
حتی تو نزدیکی با شوهرم اینطور تحریک نمیشم
حتی تو نزدیکی با شوهرم اینطور تحریک نمیشم
0
1399/12/25
سوال کننده
انگار تو سونو طول نداری فقط نمیدونم اون tad چیه
0
1399/12/25
zahra hormozi
شاید چون خیلی وقته نداشتی اینجوری میشی
0
1399/12/25
سوال کننده
به دکتر که گفتم گفت به خاطر گردش خون زیاد که هست اینطوره
0
1399/12/25
zahra hormozi
من ی بار قبل سرکلاژ فقط تحریک شدم شوهرم خیلی نیاز داشت ولی دخول نداشتیم بعدش سریع لک شدم...
0
1399/12/25
zahra hormozi
الان دیگه میترسم
0
1399/12/25
zahra hormozi
سمیه جون منم ندیدم تو سونو ....نفهمیدم ....هفته چند رفتی سونو؟؟؟
0
1399/12/25
سوال کننده
اخی چقدر ترسیدی و شوهرت از تو دلش دراومد
0
1399/12/25
سمیه ❤️
19
0
1399/12/25
سوال کننده
امپول پرژست ون دیشب که زدم از بعدش سردرد گرفتم
هی خوب میشه و دوباره میگیره
هی خوب میشه و دوباره میگیره
0
1399/12/25
سمیه ❤️
هفته 15 سرویکسم 24 بود سریع سرکلاژ شدم
0
1399/12/25
zahra hormozi
اره بخدا الان نزدیکم نمیاد ....ولی خب سخته نه چجوری تحمل کنه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
من از اولش اصلا نزدیکی نداشتیم
0
1399/12/25
zahra hormozi
وزن گیری بچت خوبه انشالله همینجوری پیش بره
0
1399/12/25
سوال کننده
چاره ای نیست با حرفهای محبت امیز گرمش کن
0
1399/12/25
سوال کننده
شما کسی نداری ازش بپرسی اگه سرویکس پایین تر اومد چکار بازد کرد
0
1399/12/25
zahra hormozi
منم نداشتم ولی خب دیگه زده بود بالا ...میدونستم سرکلاژ شدم دیگه هیچ شانسی نداره😂😂
0
1399/12/25
سمیه ❤️
ممنون عزیزم
انشالله برا شماهم خوب باشه
انشالله برا شماهم خوب باشه
0
1399/12/25
zahra hormozi
والا نمیدونم کاش زودتر میگفتی دوساعت پیش بهداشت بودم از ماما میپرسیدم
0
1399/12/25
سمیه ❤️
من یکی از دوستام ماما هست گفت وقتی میدوزن دیگه کم نمیشه
0
1399/12/25
zahra hormozi
اره عزیزم دیگه دوختی باز نمیشه مگر ماهای بالا که وزن بچت زیاد میشه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
میگم من 16 هفته بچه بریچ بود
19 هفته سفالیک
بعد الان باز حرکاتش گاهی تو واژن هس
یعنی باز تغییر کرده
19 هفته سفالیک
بعد الان باز حرکاتش گاهی تو واژن هس
یعنی باز تغییر کرده
0
1399/12/25
سمیه ❤️
بعد اگه کار کنی و سرپا باشی و راه بری خطر داره
0
1399/12/25
zahra hormozi
عزیزم ببین من پارسال حامله شدم هفته سیزده سرکلاژ شدم بعد بچه تو شکمم رشد نمیکرد هفته هجده با خوشحالی رفتم سونو انومالی گفت بچه ضربان نداره و تلف شده ولی من هیچی متوجه نشدم اخه سرکلاژ بچه رو نگه داشته بود
0
1399/12/25
zahra hormozi
خب بچه میچرخه دیگه فرق نداره سفالیک یا بریم اون واسه ماه آخر مهمه ن الان که بچه میچرخه
0
1399/12/25
سوال کننده
چقدر سختی کشیدی
منم سال ۹۷ باردار شدم هماتوم داشتم خونریزی تو هفته ۸ قلبش ایستاد
منم سال ۹۷ باردار شدم هماتوم داشتم خونریزی تو هفته ۸ قلبش ایستاد
0
1399/12/25
zahra hormozi
سعی کن اصلا تحرک نداشته باشی مگر کار ضروری
0
1399/12/25
سوال کننده
الانم بعد سرکلاژم زونا گرفتم خیلللللللی وحشتناک بود
0
1399/12/25
zahra hormozi
اره دو تا بچه تو هفته های هجده و بیست و چهار از دست دادم .....خیلی بده ...خدا کنه این یکی ب خیر بگذره
0
1399/12/25
سوال کننده
بچه از کی حرکت میکنه
0
1399/12/25
masome .
سلام سرویکس چندباید باشه انومالی
0
1399/12/25
سمیه ❤️
انشالله اینو سالم بغل کنی
0
1399/12/25
سوال کننده
انشالله به سلامتی بغلش میکنی
0
1399/12/25
سمیه ❤️
منم دوبار سقط داشتم
اولیش دوقلو بود 19 هفته کیسه اب یکیش پاره شد
اون یکیم 12 هفته افتادم روخونریزی
اولیش دوقلو بود 19 هفته کیسه اب یکیش پاره شد
اون یکیم 12 هفته افتادم روخونریزی
0
1399/12/25
zahra hormozi
بچه که از اوایل حرکت میکنه ولی از شونزده ب بعد خودمون متوجه میشم....دیگه تا اخره بارداری حرکت داره دیگه
0
1399/12/25
سوال کننده
کاش از حالت بریچ دربیاد که ضربه ب دهانه رحمم نزنه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
انشالله. خدا خودش بهمون کمک میکنه
0
1399/12/25
سوال کننده
انشالله
0
1399/12/25
zahra hormozi
ایشالله همه مامانا بدون استرس و ترس یک حاملگی موفقی داشته باشن🙏🙏🙏
0
1399/12/25
سمیه ❤️
من از 21 هفته متوجه شدم
0
1399/12/25
سوال کننده
چقدر بارداری ها سخت شده و داروهاا گرون
0
1399/12/25
سمیه ❤️
انشالله
0
1399/12/25
سمیه ❤️
منم ی جوریم میشه
0
1399/12/25
سمیه ❤️
از 35 ب بالا فک کنم خوبه
0
1399/12/25
سوال کننده
برام دعا کنید
من بعد ۸ سال که شوهرم اسپرمش همش غیر نرمال بود باردارشدم😔😔
من بعد ۸ سال که شوهرم اسپرمش همش غیر نرمال بود باردارشدم😔😔
0
1399/12/25
سوال کننده
انشالله
0
1399/12/25
سمیه ❤️
میگم ی سوال شما هر چقد ی بار حمام میرید؟
0
1399/12/25
سوال کننده
بگم میخندی ماهی دوبار😁😁😁
کپک میزنم بعد میرم حمام
البته ناگفته نمونه من خیلی حساسم به دستشویی فرنگی کلا از سینه به پایین هر دفعه میشورم
کپک میزنم بعد میرم حمام
البته ناگفته نمونه من خیلی حساسم به دستشویی فرنگی کلا از سینه به پایین هر دفعه میشورم
1
1399/12/25
پزشک اوما
سلام طول دقیق سرویکس در سونو واژینال مشخص میشود و احساس سنگینی و حرکات جنین در واژن هم بعلت این است که جنین بریچ است و طبیعی است ، استراحت را داشته باشید ، دیگه سرکلاژ مجدد انجام نمیشود
0
1399/12/25
سمیه ❤️
اخه بعضی میگفتن ماهی یکبار
فک کردم من زیاد میرم
فک کردم من زیاد میرم
0
1399/12/25
سمیه ❤️
من هفته ی بار میرم اونم 10 دقیقه
رو صندلی میشینم
رو صندلی میشینم
0
1399/12/25
zahra hormozi
من هفته ای دو بار میرم ده دقه ای بیرون میام دیگه موقع که بخوام خودمو تمیز کنم رو صندلی میشینم
0
1399/12/25
سمیه ❤️
من کلا رو صندلی میشینم اخر کار ی دوش میگیرم میام بیرون
0
1399/12/25
سمیه ❤️
وای از تمیز کردن نگو خیلی بده
0
1399/12/25
zahra hormozi
چقد سخته بخدا
0
1399/12/26
سوال کننده
وای از تمیز کردن نگو که مصیبتیه برای خودش اصلا کامل هم نمیشه تمیز کرد
0
1399/12/26
سوال کننده
من ماهی دوبار میرم حمام و تو این فاصله حمامم خیلی اذیت میشم.شوهرمم میگه قبل حمام بزار تا خودم شیوت کنم ولی میترسم
0
1399/12/26
سوال کننده

0
1399/12/26
سوال کننده

0
1399/12/26
سوال کننده

0
1399/12/26
سوال کننده
بچه ها این ازمایش منا سردر میارید
0
1399/12/26
سوال کننده
تشکر از لطف شما عزیزم
اگر باز کمتر شد چکارباید کرد؟؟
اگر باز کمتر شد چکارباید کرد؟؟
0
1399/12/26
پزشک اوما
به نظر کم خونی مینور دارید ، قند بالاست حتما به متخصص غدد مراجعه کنید، دفع پروتئین هم کمی داشتی ، باید آزمایش دفع پروتین ۲۴ ساعت بدهید و فشار خون را چک کنید ، تیروئید هم پرکار است
0
1399/12/26
سوال کننده
احتمال اینکه انسولین بهم بدند هست؟؟؟
0
1399/12/26
سوال کننده
دکترم دید ولی چیزی نگفت
0
1399/12/26
سوال کننده
من مادرزایی ۱ کلیه دارم
0
1399/12/27
سمیه ❤️
سلام خوبید
1
1399/12/27
سمیه ❤️
میگم من الان شورتم نگاه کردم ترشح اومده ولی دورش خیس بود
این ترشح هست یا کیسه آب؟؟؟
این ترشح هست یا کیسه آب؟؟؟
1
1399/12/28
سوال کننده
سلام عزیزم قربانت اگه ترشحت بی رنگه پد بزار اگه باز خیس شد برو دکتر
ترشح کیسه اب بی رنگه
من ترشح زردکم رنگ داشتم گفت عفونت بهم روزی ۱ ازیترو داده و ژل شستشو خیلی بهترشدم دیگه ندیدم
ترشح کیسه اب بی رنگه
من ترشح زردکم رنگ داشتم گفت عفونت بهم روزی ۱ ازیترو داده و ژل شستشو خیلی بهترشدم دیگه ندیدم
1
1399/12/29
سوال کننده
سمیه جان چکار کردی؟؟؟
0
1399/12/29
سمیه ❤️
سلام عزیزم خوبی
نه ادامه نداشت
دیگه نوبت دکتر داشتم بهش گفتم
گفت برا اطمینان سونوت میکنم دیگه سونو کرد الهی شکر خوب بود همه چی
نه ادامه نداشت
دیگه نوبت دکتر داشتم بهش گفتم
گفت برا اطمینان سونوت میکنم دیگه سونو کرد الهی شکر خوب بود همه چی
0
1399/12/29
سمیه ❤️
شما خارش و سوزش داشتی؟
0
1399/12/29
سوال کننده
خب خداراشکر دلرو چی بهت داد سرویکس چی گفت
0
1399/12/29
سوال کننده
من یکم حس سوزش داشتم بهم روز ۱ ازیترو داد و ژل شستشو خداراشکر خوب شدم
0
1399/12/29
سمیه ❤️
دارو هیچی
همون قبلیا رو مصرف کنم
برا سرویکس هم گفت خوبه ولی عدد بهم نگفت
گفت اگه دقیق بخوای باید واژینال باسه ک لازم نیس
جاش بهم نشون داد گفت اکیه
همون قبلیا رو مصرف کنم
برا سرویکس هم گفت خوبه ولی عدد بهم نگفت
گفت اگه دقیق بخوای باید واژینال باسه ک لازم نیس
جاش بهم نشون داد گفت اکیه
0
1399/12/29
سمیه ❤️
میگم شما هم تا نیاید تو برنامه براتون پیامها نمیاد؟
0
1399/12/29
سمیه ❤️
الهی شکر
0
1399/12/30
سمیه ❤️
سلام خوبید؟
0
1399/12/30
سمیه ❤️
سال نو مبارک
ایشالله سال خوبی داشته باشین و نی نی هاتون بسلامتی بغل کنید
ایشالله سال خوبی داشته باشین و نی نی هاتون بسلامتی بغل کنید
0
1400/01/01
سوال کننده
سلام به روی ماهت سال نو شما هم مبارک
1
1400/01/01
سوال کننده
همچنین شما گلم انشالله به سلامتی نی نی بغل کنی
0
1400/01/04
سمیه ❤️
سلام خوبید
میگم ی سوال
شما برا اینکه خون تو پاهاتون لخته نشه چیکار میکنید
ما ک زیادم راه نمیریم
میگم ی سوال
شما برا اینکه خون تو پاهاتون لخته نشه چیکار میکنید
ما ک زیادم راه نمیریم
0
1400/02/18
سوال کننده
سلام عزیزم من متاسفانه روز ۳ عید بچم به خاطر پاره شدن کیسه آب از دست دادم 😭😭😭
ولی تو اون مدت به خاطر لخته نشدن دکتر بهم هپارین داده بود
ولی تو اون مدت به خاطر لخته نشدن دکتر بهم هپارین داده بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




