نی نی ک سفالیکه
کیسه ابتم نرماله
۲۱۰۰ گرمه
بچه ک سفالیک باشه طبیعی دنیا میاد
اره عزیزم خیلیم خوبه ماشالا
زایمانتم ک زده ۱۴ اردیبهشت
اولین بارسونوزده بود۱۳
دومین بار۱۵
الان ۱۴
انشالله ک صحیح سالم بغلش کنی
احساس میکنم بچه یجاازشکممه
خیلی خودشوسفت میکنه
یجوری میشم
طبیعیه؟
اره واسه منم خیلی سفت میکنه خودشو
خب خداراشکر
گفتم شایدچیزی هست
سلام تست بیوفیزیکال نرمال است