سلام
وقتتون بخیر
کسی هست درد استخوان واژن داشته باشه
من از هفته ۱۸ دارم ولی الان خیلی شدید شده
با حدی ک دیگه نمیتونم حتی بچرخم دست عوض کنم
طبیعیه؟
اخه دکترم نیستش تا نیمه دوم.مشکلی پیش نمیاد؟
راسی وزن بچه هاتون تو هفته ۳۶ و ۳۷ چقدر بوده
پرسش (1399/12/24):
بچه های ۳۶و۳۷ هفته
636
29
1399/12/24
سوال کننده
0
1399/12/24
nahid nt
منم دارم خیلیم دارم
1
1399/12/24
nahid nt
هر لحظه حس میکنم داره میاد بیرون
0
1399/12/24
سوال کننده
شمام تا حدی هست که نمیتونی حتی بچرخی و درست راه بری.یعنی طبیعیه؟۳_۴روزه تا این حد شده اخه
0
1399/12/24
nahid nt
من دوهفته هست این درد به زور راه میرم شبا نفسم بند میاد بچرخم
یدفعه هم رگ پام میگیره
یدفعه هم رگ پام میگیره
0
1399/12/24
nahid nt
راه رفتن که عین قورباغه😂😂
0
1399/12/24
سحر اقائی
طبیعه گلم منم همینطورم بچه اومده تو لگن
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
من تو اسباب کشیمون بااینکه هیییچ کاری نمیکردم دردم گرفت بعد چندروز خوب شد
ولی لامصب شکمم دردمیکته شبا مرگ منه انگار نمیتونم برگردم از این پهلو ب اون پهلو
ولی لامصب شکمم دردمیکته شبا مرگ منه انگار نمیتونم برگردم از این پهلو ب اون پهلو
0
1399/12/24
معصومه بانو
منم از ۱۸ هفته دارم
0
1399/12/24
معصومه بانو
وحشتناکه
0
1399/12/24
فرزانه مامان شازده والا
من از 9هفتگی این دردو دارم😩😩
شبا خیلی اذیتم، دکترم همش میگه طبیعیه
شبا خیلی اذیتم، دکترم همش میگه طبیعیه
0
1399/12/24
فرزانه مامان شازده والا
من سن بارداریم از شما خیلی کمتره ولی همه ی این مشکلاتو که میگید من دارم☹️☹️مث پنگوئن راه میرم
0
1399/12/24
سوال کننده
اخه خیلی الان دردام شدید شده .بخوام دست عوض کنم تو خواب باید حتما بیدار شم.ربع ساعت طول میکشه ک بچرخم.الان چند روزه اینقد شدید شده.
0
1399/12/24
سوال کننده
ببخشید وزن بچتون چقدره
سزارینی هستید
سزارینی هستید
0
1399/12/24
lila s
منم مثل شما از ۱۸ درد رو دارم طبیعیه این هفته های اخر واقعا طاقت فرسا شده
0
1399/12/25
nahid nt
الان ۳۰۷۰
اره سزارین
اره سزارین
1
1399/12/25
زهرا 🧿
منم همینم عزیزم شبا تا صبح مینالم تا از این پهلو به اون پهلو میشم...بعد صبح که میخام پا بشم انگار بچه تاپی می افته رو استخونای واژنم از درد به خدا میرسم
0
1399/12/25
مائد :)
من استخون لگنم ب شددددددت تیر میکشه
وزن بچمم ۳۶ هفته ۲۵۰۰ بود
وزن بچمم ۳۶ هفته ۲۵۰۰ بود
0
1399/12/25
الهام ،
من که داشتم فقط گریه میکردم نمیتونستم راه برم
0
1399/12/25
nini ..
توو هفته های من عادیه ک این دردا رو ندارم؟؟😂یوقت بد نباشه
0
1399/12/25
mina ❤
منم خیلی درد دارم شبا نمیتونم دست به دست شم دلم میخاد زود تموم شه
0
1399/12/25
سوال کننده
خیلی بده نفس ادم گرفته میشا دیگه
0
1399/12/25
سوال کننده
بهتر خداروشکر کن چی چیه
0
1399/12/25
سوال کننده
بعد از دنیا اومدن بچه خوب شدی
0
1399/12/25
سوال کننده
وای خدا دو هفته دبگه رو تحمل کنم تموم شه فقط
0
1399/12/25
زهرا 🧿
انشاالله همه به سلامتی فارغ بشیم
0
1399/12/26
پزشک اوما
سلام درد استخوان واژن در بارداری طبیعی است و بعلت فشاری است که به لگن وارد میشود.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




