سلام من جواب ازمایش ان تی مو گرفتم ریسکم خیلی زیاده دکترم اینور عید نیست. نمیدونم چکار کنم یه دکتر دیگه پیدا کردم فعلا ببینه جوابو برای فردا. تا اون موقع دلم بی قراره میشه ببینید
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کو
0
1399/12/24
سوال کننده

0
1399/12/24
سوال کننده
نتم ضعیف بود شرمنده
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوبه ک
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خیلییی بالا نیس
0
1399/12/24
سوال کننده
ریسکمو زده 1 به 140😔😔😔
0
1399/12/24
سوال کننده
مطمئنی گلم؟
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فقط اونه اشکال نداره .
اونکه تو نموداره زده ۱ به ۸۸۰
اونکه تو نموداره زده ۱ به ۸۸۰
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نهایتن بهت میگن دوره دوم و انجام بدی .
یا سلفری .
نگران نباش
یا سلفری .
نگران نباش
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اونم بخاطر سنتون هست
0
1399/12/24
سوال کننده
سلفری خودش میگن تهاجمیه و باعث دردسرای دیگست
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نگران نباش
0
1399/12/24
سوال کننده
38سالمه عزیز
0
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه سلفری ازمایش خونه بی خطره
اونکه ریسک سقط داره امینوسنتز هست .
اونکه ریسک سقط داره امینوسنتز هست .
0
1399/12/24
سوال کننده
اها اها ببخشید من بلد نیستم همینطور از توی اوما خوندم متوجه شدم
2
1399/12/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عدد ان تی وcrl هم خوبن .
فقط ریسک سندرم دوان یکم پایینه .
ک اونم فقط بخاطر سنتون ریسک زده
جای نگرانی نیس .
استرس براتون بدتره عزیزم .
تا قبل ۲۷ اسفند ب ی دکتر نشون بده اینجاهم دکتر اوما میاد الان میبینه نگران نباش .
نهایتن سلفری بهتون پیشنهاد میدن 🌹خیالت راحت میشه
فقط ریسک سندرم دوان یکم پایینه .
ک اونم فقط بخاطر سنتون ریسک زده
جای نگرانی نیس .
استرس براتون بدتره عزیزم .
تا قبل ۲۷ اسفند ب ی دکتر نشون بده اینجاهم دکتر اوما میاد الان میبینه نگران نباش .
نهایتن سلفری بهتون پیشنهاد میدن 🌹خیالت راحت میشه
0
1399/12/24
💞👪farzaneh👼 a
سلام بیتا خانم
هزینه سونو ان تی چقدر شد؟
هزینه سونو ان تی چقدر شد؟
0
1399/12/24
سوال کننده
باشه دورت بگردم ممنونم خدا کنه اینطور باشه که میگی مهربونم
1
1399/12/24
سوال کننده
سلام عزیزم من 185 سونوم شد با دفتر چه
1
1399/12/24
💞👪farzaneh👼 a
مرسی گلم💞
0
1399/12/24
سوال کننده
بچه ها کسی دیگه هیچ تجربه ای نداره 😭😭😭😭😭😭😭
0
1399/12/24
faezeh ad
به نظر من به یک پزشک دیک نشون بدید
0
1399/12/24
سوال کننده
دکترم نیست مجبورم جای دیگه برم نشون بدم
1
1399/12/24
Fi Fi 🤱
من دیدم ریسک یک به هشت و یک به بیست بچه هاشون سالم بودن... ت هم فقط برا اینکه خیالت راحت بشه احتمالا دکترت میگه یه ازمایش دیگم بدی اصلا ناراحت نباش
1
1399/12/24
نسرین ....
منم ریسکم ۱به ۷۰ بود دکترم گفت خوبه ،نگران نباش عزیزم بخودت استرس نده
0
1399/12/24
faezeh ad
ینی غربال دومم نرفتین??
0
1399/12/24
نسرین ....
اولی خوب بود داخل آزمایش دومی ریسک زده بود ک دکترم گفت خوبه
0
1399/12/24
سوال کننده
خدا بهت خیر بده دلم اروم گرفت خدا بچه تو سلامت بده بغلت
0
1399/12/24
سوال کننده
بنظرت منم صبر کنم تا غربالگری دوم؟
0
1399/12/24
دختر بهار
سلام اصلا نگران نباش و غصه نخور
از منم همینقدر بود غربالگری دوم رو انجام دادم خداروشکر همه چی خوب بود
از منم همینقدر بود غربالگری دوم رو انجام دادم خداروشکر همه چی خوب بود
0
1399/12/24
eli rahimi
ی خانمه تو اوما دیدم ۱ ب ۸ سالم بود .. اگ سابقه خانوادگی ندارین نگران نباش فقط ب خاطر سنه... منم ۳۵ هستم ۱ ب ۷۰۰ بود ک آز دادم خداروشکر سالمه.. الکی استرس نداشته باش هيچی نیست
1
1399/12/24
سوال کننده
خدارو هزار مرتبه شکر گل من😘
0
1399/12/24
سوال کننده
ازمایش خون یا همون کیسه اب؟
1
1399/12/24
نسرین ....
آره عزیزم،حالا صب کن دکتر اوما هم جواب میده ،انشاالله ک سالمه❤
1
1399/12/24
سارا سارا
بالای ۳۵ سال با ریسک بهتره آمیتو بشن چون خطای سلفری تو سن بالا خیلی زیاده
1
1399/12/24
سارا سارا
ریسک منم ۱ به ۸۵ بود امینو سنتز شدم بچه هم سالمه. نگران نباش عزیزم حتما خوبه. ولی تا غربالگری دوم صبر نکن چون سنتون بالاس زود اقدام کن
0
1399/12/24
سوال کننده
منظورت کدوم ازمایشه خون یا اون یکی ک خطرناک تره عزیز
0
1399/12/24
سوال کننده
اخه لامصب افتاده ب تعطیلات عید هیچکس نیست نمیدونم کجا برم چکار کنم
1
1399/12/25
Fi Fi 🤱
منظورش همون خطرناکه هست به قول تو...
ولی باور کن اونم اونقدر ترسناک نیس مامان من تو سی وهشت سال انجام داد بعدشم میگن سه روز استراحت مطلق ولی اون از شهرمون رفته بود مشهد انجام بده اونطوری ک باید نتونس استراحت کنه... همه ریسکشم بخاطر سنش بود... بعد از یه ماهم ج ازمایش اومد الانم داداشم ده سالشه صحیح و سالم...
تو ریسکت کمه و فقط بخاطر سنت از هشتصد رسونده به صد و بنظرم مهم ترین کار اینه که استرس نداشته باشی و توکلت به خدا باشه...
ولی باور کن اونم اونقدر ترسناک نیس مامان من تو سی وهشت سال انجام داد بعدشم میگن سه روز استراحت مطلق ولی اون از شهرمون رفته بود مشهد انجام بده اونطوری ک باید نتونس استراحت کنه... همه ریسکشم بخاطر سنش بود... بعد از یه ماهم ج ازمایش اومد الانم داداشم ده سالشه صحیح و سالم...
تو ریسکت کمه و فقط بخاطر سنت از هشتصد رسونده به صد و بنظرم مهم ترین کار اینه که استرس نداشته باشی و توکلت به خدا باشه...
0
1399/12/25
Fi Fi 🤱
ممنونم عزیزم😍😍😍چقد شما خوبی
1
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
عزیزم من دیسکم یک ب هفتصدبود،،،سلفری دادم وسالم بودن دوقلوهام
0
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
گران نباش
0
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
ن
0
1399/12/25
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
ریسکم
0
1399/12/25
سوال کننده
فدای تو بشم مهربونم حق با شماست جواب ازمایشو برای یکی از بستگان ک ماماهست فرستادم حرف شمارو زد گفت ریسک خوده جنین 1 ب 880 ولی پایین ذکر کرده صرفا بخاطر سن شما ریسک شده 1 به 140
ممنونم ک انقدر اطلاعات خوب در اختیارم گذاشتی. چشم حتما گیرم دکتر هر ازمایشی بنویسه بدون نگرانی انجام میدم 😘😘😘😘😘😘😘
ممنونم ک انقدر اطلاعات خوب در اختیارم گذاشتی. چشم حتما گیرم دکتر هر ازمایشی بنویسه بدون نگرانی انجام میدم 😘😘😘😘😘😘😘
0
1399/12/25
سوال کننده
عشق منی قشنگم 😍😍❤️❤️❤️
0
1399/12/25
سوال کننده
خدارو هزار مرتبه شکر گلم خدا برات حفظشون کنه انشالا😍😘
0
1399/12/26
پزشک اوما
سلام نتیجه غربالگری خوبه و فقط ریسک سندرم دوان را بالا نشان داده که بهتره تست سل فری انجام شود
0
1400/02/01
سارا سارایی
عزیزم میشه بگی نتیجش چی شد
0
1400/02/02
سوال کننده
سلام عزیزدلم آمنیوسنتز شدم جوابش خوب بود شکر خدا البته ریسک مرحله دوم غربالگریم بالا بود رفتم ن بخاطر غربالگری اول
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول



934

