سلام.من ۶ ماهه زایمان کردم.یکماهه روی شکمم پر لک شده.لک های قهوه ایی مایل به سیاه.اول چیزیش نگرفتم.ولی الان دیدم داره پاهامم پر میشه هم سینه هام.پشت کمرم هم شده.اصلا خارش نداره.خیلی نگرانم.از چیه ؟عکسشو هم گذاشتم
0
1399/12/24
سوال کننده

اینم عکس
0
1399/12/24
fifi r
منم دارم 😁
0
1399/12/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
سز بودی یا طبیعی؟
0
1399/12/24
سوال کننده
سزارین
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
ینی شکم این شکلی میشه🤦🤦
0
1399/12/24
باران م
من خط وسط شکمم از توو بارداری تیره شد هنوزم مونده!
لک قهوه ای هم دور هاله سینم زده😐
لک قهوه ای هم دور هاله سینم زده😐
0
1399/12/24
سوال کننده
نه.اونا که شما میگی طبیعیه.همه دارن.بعد به مرور زمان برطرف میشه
1
1399/12/24
سوال کننده
بله متاسفانه.ولی ارزش مادر شدن بیشتره
0
1399/12/24
سوال کننده
البته خیلیا هم شکمشون برمیگرده سرجاش.ولی من خیلی شکمم بزرگ شد و هنوزم مونده.چون هم تو بارداری هم حالا خیلی میخورم🙊🙈
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
اخه اون قسمت ناف خیلی ناجوره ادم خودش بدش میاد چ برسع شوهر
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
۱۰۰٪
کاش قدر بدونن
کاش قدر بدونن
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
گن نبستی؟؟؟
0
1399/12/24
سوال کننده
نه هنوز
0
1399/12/24
سوال کننده
اره.خیلی بده
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
هنوز ک خب دیرشددیگ
همون روز زایمان میدادی پرستار واست میبست
همون روز زایمان میدادی پرستار واست میبست
0
1399/12/24
سوال کننده
اوووف...مگه با درد سزارین میشه شکم بند بست
0
1399/12/24
مامان گل
نمیشه تو سزارین نباید بست چون چسبندگی میاره
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
اینهمه ادم میبندن چسبندگی نمیاره
دکترام مخالف نیستن
دکترام مخالف نیستن
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
ادم مجبوره دیگ
0
1399/12/24
مامان گل
من تجربه ندارم شنیدم از اول نباید ببندی باید کند وقت بگذره
0
1399/12/24
مامان گل
ولی حالا بپرس
0
1399/12/24
🌻leyla 🌼
من خیلی راجبش پرسیدم و خوندم
0
1399/12/25
arefe 🤲🏻🌺👼
من روز زایمانم به دکترم گفتم شکممو کامل فشار بده تا هر چی خون و لخته خون مونده بیاد بیرون
دکترمم انجام داد واسم
اینو یکی از دوستام گفت که خودش اصن بعد سزارین شکم نداشت
منم شکمم کامل جمع شد و همون دوماه اول عین قبل زایمانم شد البته حدود سه هفته بعد زایمان با گن شورتی شروع کردم به بستن بعدش کم کم از این گن کشی های قابل تنظیم بستم
دکترمم انجام داد واسم
اینو یکی از دوستام گفت که خودش اصن بعد سزارین شکم نداشت
منم شکمم کامل جمع شد و همون دوماه اول عین قبل زایمانم شد البته حدود سه هفته بعد زایمان با گن شورتی شروع کردم به بستن بعدش کم کم از این گن کشی های قابل تنظیم بستم
0
1399/12/25
پزشک اوما
سلام برای لکه های پوستی بعد از زایمان با متخصص پوست مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2861

