سلام من قبل از بارداری پریودهام منظم بود . ۴ دی سزارین شدم و حدودا تا ۵۰ روز لکه بینی داشتم و بعد قطع شد بعد از چند روز دوباره به مدت ۶ روز لکه بینی داشتم که فکر کنم پریودی بوده . سه روز پاک بودم و دوباره امشب لکه دیدم . چرا اینجوری شدم ؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



349
1399/12/24




