Ooma
پرسش (1399/12/24):

خانمهای بچه دار یه سوال ؟

سلام
بچم ۲۰ روزشه توخواب سیاهی چشاشو میبره بالا یا چشاشو باز میکنه و مردمک چشمشو کج میکنه ، اینا طبیعیه ؟ یه وقتایی که مردمک رو میبره بالا و کجشون میکنه خیلی نگران میشم

بله تا 5 یا 6 ماهگی طبیعیه
فکر میکنم تو خواب طبیعی باشه
پسر منم اینکارو میکنه. تازه من از این کارش خوشم میاد
سلام اره طبیعیه ،خواب میبینن
چه جالب
منم خوشم میاد ولی یه کمم نگران شدم
قربون خواب دیدنشون فرشته های کوچولد
اره انگار طبیعیه
نگران نباش عزیزم کاملا طبیعیه😊
ما بهش میگیم خواب روباهی😁🤪🤪طبیعیه این حرکت چشما.. وقتیم ک گریه میکنن و خنده هم میکنن همین موقعست ن وقتی ک تو خواب سنگین رفتن
عزیزم طبیعیه هنوز کنترل چشماشون ندارن
خخخ طبیعیه کم عیب بذارین رو این زبون بسته ها
اره افرین اینقدر تو این حالت میخنده یا بغض میکنه
خب خداروشکر
من به فدای چشاش ، تاحالا بچه کوچیک نداشتیم اخه
عیب نزاشتم سوال برام پیش اومد
دختر منم اینجوری میکنه
گاهی هم میخنده توو خواب
با اون چشاش که توو خواب راه میره
من میشینم ازش فیلم میگیرم و می خندم 🤣
سلام حرکات چشم نوزاد کاملا طبیعی است نگران نباشید و موشکافی نکنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.