Ooma
پرسش (1399/12/23):

دیابت بارداری دارم راهنمایی کنید آنهایی که داشتند

من بعد ناهار یه متفورمین میخورم آزمایشگاه دو ساعت بعد صبحانه رو ۹۸ زده اما قند سنج خانگی دارم که بعد صبحانه رو ۱۶۵ کلا بالای ۱۳۰ میزنه
البته ناشتا ۸۸میخوام بدونم با رژیم حل میشه یا باید دکتر غدد برم؟؟
دکتر زنان خودم گفته برم غدد

سلام برو دکترغدد بهتره منم‌هفته ۳۰‌فهمیدم ناشتام بالاس چون ناشتا باید زیر ۹۲ باشه و دوساعته باید زیر ۱۲۰ بهت میگه چکارکنی
الان هم رژیم غذایی دارم هم انسولین میزنم چندروزی میشه
سلام عزیزم منم همینم بهم قرص دادنمتف
خانوما من قندم 96 هستش ینی زیاده🥺
قند ناشتا ۹۶؟
ناشتا باید زیر۹۲باشه
اول رفتم پودرو خوردم ولی بالا اوردم... بعد گفتن برو فردا صبونه کامل بخور دوساعت بعدش بیا دیگه ازم خون گرفتن رو 96 بود
من ازمایش دادم قند یکساعتم بالا بود دکتر بهم رژیم قندی داد الان ازمایش دادم درست شده بود گفت رژیمو رعایت کن خیلی خوب کنترل شد
نه دوساعتت خوبه
من قند ناشتام پنج تا بالا بود بعد خوردن شربت ۵۰ تا بالا بود با رژیم غذایی کنترلش کردم خداروشکر دیروز جواب ازمایشمو گرفتم همه پایین اومده بودن
شیرینی جاتو کلا حذف کردم ،برنج خیییلی محدود ،سیب زمینی اصلا نخوردم ماکارانی اصلا نخوردم ،کشمش و شیره اینام نخوردم ،ماست توش کدو رنده میکردم میخوردم
ممنونم از جواب هاتون اما امروز دکتر غدد رفتم گفتن با رژیم و همون متفورمین کنترل میشه خدا رو شکر
من قند ناشتام خیلی پایینه
سلام قند دو ساعته در آزمایش خون مهم است ، دستگاه خانگی را بدهید چک بشه و ببینید اعداد را درست نمایش میده ، با رژیم کنترل میشه
سپاس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه