Ooma
پرسش (1399/12/23):

لطفا سونوی مادرشوهرمو تفسیر کنید

لطفا زودتررررر

👀
سونو شون خیلی خوبه 🤭🤭
لطفا سونوی مادرشوهرمو تفسیر کنید
دیدی گفتم خوبه قبل از که ببینم 🤭
حالا واقعا خوبه خداروشکر 🤗🤗🤗
مگه سونو مادر شوهر میشه بد باشه اصلا ☺️☺️
واقعا خوبه نیاز به عمل نداره که رحمشو برداره
همه چیش خوبه. برا چی رحمش برداره
تو پاپ اسمیر شون شاید چیزی بوده که گفتن رحم بردارن شاید
خیلی وقت ها هم وقتی کمر درد زیاد دارن و و افتادگی رحم به مثانه فشار میاره باعث بی اختیاری ادرار میشه که دکترا میگن میخواین رحم برداریم؟
توی سونو که برام فرستادین نوشته fallow up این یعنی مجدد سونو گرافی گرفته بشه اینجایی که مادر شوهرتون رفتن یا تخصصش زیاد نبوده یا شک داره که نوشته بازم بره سونو
و پیگیری بشه
شما دکتر هستین خیلی اطلاعات دارین
نه دکتر نیستم از بس تو اوما بودم و دوسال و نیم اقدامم با تجربه شدم ☺️☺️💪💪💪
سلام سونو نرمال است و فقط هر شش ماه یکبار سونو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.