لطفا زودتررررر
0
1399/12/23
الناز Fdr
👀
0
1399/12/23
الناز Fdr
سونو شون خیلی خوبه 🤭🤭
0
1399/12/23
سوال کننده

0
1399/12/23
الناز Fdr
دیدی گفتم خوبه قبل از که ببینم 🤭
0
1399/12/23
الناز Fdr
حالا واقعا خوبه خداروشکر 🤗🤗🤗
1
1399/12/23
الناز Fdr
مگه سونو مادر شوهر میشه بد باشه اصلا ☺️☺️
0
1399/12/23
سوال کننده
واقعا خوبه نیاز به عمل نداره که رحمشو برداره
0
1399/12/23
الناز Fdr
همه چیش خوبه. برا چی رحمش برداره
0
1399/12/23
الناز Fdr
تو پاپ اسمیر شون شاید چیزی بوده که گفتن رحم بردارن شاید
0
1399/12/23
الناز Fdr
خیلی وقت ها هم وقتی کمر درد زیاد دارن و و افتادگی رحم به مثانه فشار میاره باعث بی اختیاری ادرار میشه که دکترا میگن میخواین رحم برداریم؟
0
1399/12/23
الناز Fdr
توی سونو که برام فرستادین نوشته fallow up این یعنی مجدد سونو گرافی گرفته بشه اینجایی که مادر شوهرتون رفتن یا تخصصش زیاد نبوده یا شک داره که نوشته بازم بره سونو
0
1399/12/23
الناز Fdr
و پیگیری بشه
0
1399/12/23
الهه ...
شما دکتر هستین خیلی اطلاعات دارین
0
1399/12/23
الناز Fdr
نه دکتر نیستم از بس تو اوما بودم و دوسال و نیم اقدامم با تجربه شدم ☺️☺️💪💪💪
0
1399/12/25
پزشک اوما
سلام سونو نرمال است و فقط هر شش ماه یکبار سونو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



775

